Gå til innhold

Hvordan har dere det i dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stod opp kl 11.45.Litt i seineste laget!Men er sykemeldt og har litt problemer med å stå opp!Nå tenkte jeg gå løs på badet.Det trenger en vask.Ikke vasket på 2 uker!Men så er det jo bare meg og samboer,så=)Blir ikke så skittent..

Tenkte trene litt i 4 tiden. Samboer har lovet meg å trene med meg.Vi har styrketreningsapparat og crosstrainer=)Vi får se om han holder det han lover!hehe

Vi så den dokumentaren på nrk1 om fedme i går,det gav han en tankevekker:P

Skrevet

Jeg har det bra i dag. Våknet 06.40 av minstemann som våknet og ropte på pappa.

Vi sto opp. Pappa'n kom litt etter. Hadde en rolig morgen med barna før pappa'n kjørte jentene til skole og barnehage. Så kom han hjem igjen, før han dro til Brasil...

Minstemann og jeg dro til Spenst og jeg trent i sal 1 time. (Så stolt nå!) Så hjem for å forte oss å få litt lunsj inn i en veldig trett liten gutt.

La ham ut i vogna for å sove. Og så sitter jeg er. Har spist min lunsj og kost meg.

Senere skal jeg ha bilen på sjekk, handle litt, hente jentene, lage middag, få jentene til ballett, få dem hjem, legge minsten, lage kveldsmat til jentene, få jentene til sengs - og så er det litt kosetid for mor! Kommer vel til å prøve å få tak i han som er langt borte for å si at jeg er glad i ham :)

Skrevet

Jeg har det bra i dag. Våknet 06.40 av minstemann som våknet og ropte på pappa.

Vi sto opp. Pappa'n kom litt etter. Hadde en rolig morgen med barna før pappa'n kjørte jentene til skole og barnehage. Så kom han hjem igjen, før han dro til Brasil...

Minstemann og jeg dro til Spenst og jeg trent i sal 1 time. (Så stolt nå!) Så hjem for å forte oss å få litt lunsj inn i en veldig trett liten gutt.

La ham ut i vogna for å sove. Og så sitter jeg er. Har spist min lunsj og kost meg.

Senere skal jeg ha bilen på sjekk, handle litt, hente jentene, lage middag, få jentene til ballett, få dem hjem, legge minsten, lage kveldsmat til jentene, få jentene til sengs - og så er det litt kosetid for mor! Kommer vel til å prøve å få tak i han som er langt borte for å si at jeg er glad i ham :)

ooh=)Hektisk dag!Hva skal han i Brasil??=)

Gjest Den sorte enke
Skrevet

Prøver mitt beste for å ha det bra =)

Mitt største er for tiden å ikke tenke på alt det vonde jeg har vært gjennom....

Også har jeg gått på "dritekurs"... dvs at jeg skal lære meg å ikke bry meg om hva andre mener og sier om meg...

Så hittill i dag har det gått veldig bra =)

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg sto opp rundt 11, dusjet og ordnet meg og brukte god tid. Så fikk babyen seg et bad, og nå har jeg akkurat spist frokost.

Planene for dagen er å dra ut og handle, så lage middag til snuppa og sambo kommer hjem. Så er det rett på babysvømming med snuppa. Etter hun er i seng blir det en rolig kveld med babykos og TV.

Jeg har det topp! Koser meg masse!

Skrevet

Tja.. Føler meg litt daff. Burde egentlig redd opp senga, ryddet ut av oppvaskmaskinen og sett litt over huset, slik at det blir fint til min kjære kommer hjem. Burde også kle på meg og sminke meg, for vi skal bytte et teppe som vi kjøpte på lørdag når samboeren min kommer hjem. Bruker dol for å unngå alt det jeg burde gjøre. Spark meg i gang!! :)

Skrevet

Har egentlig endel jeg skal skrive ferdig i dag, men har ikke fått ut fingern enda..

Skrevet

I dag sliter jeg med humøret. Jeg pleier ikke det, så det er litt uvant for meg ikke å klare å presse frem et smil. Jeg er ikke sur, sint eller deprimert. Jeg er bare liksom ikkeno. Litt flat.

Men det tar seg nok opp. :-) Det pleier jo det.

Skrevet

Veldig bra :) Har barnefri litt og har fått sovet ut. Nå er jeg flink og sitter og skriver på boka mi :)

Skrevet

I dag sliter jeg med humøret. Jeg pleier ikke det, så det er litt uvant for meg ikke å klare å presse frem et smil. Jeg er ikke sur, sint eller deprimert. Jeg er bare liksom ikkeno. Litt flat.

Men det tar seg nok opp. :-) Det pleier jo det.

Jeg kaller sånt humør for å være "blah". Man kan ikke beskrive hva som er galt, man er bare... blah ;)

Skrevet

Jeg og jentene er syke, og jeg har knapt sovet i natt pga. storm og torden. Forsov meg fra å vekke eldstemann som skulle på skolen.

Da jeg endelig fikk vekket han så jeg ut av vinduet at lekehytta til jentene hadde blåst i stykker.

Syk og svak måtte jeg dra med meg guttungen ut for å redde inn inventaret i hytta, og få samlet opp knust treverk som hadde flydd hit og dit i nabolaget.

Føler meg ganske mørbanka og elendig nå ja. Og jeg savner senga mi:(

Møkadag for min del!!

Gjest Den sorte enke
Skrevet

Tja.. Føler meg litt daff. Burde egentlig redd opp senga, ryddet ut av oppvaskmaskinen og sett litt over huset, slik at det blir fint til min kjære kommer hjem. Burde også kle på meg og sminke meg, for vi skal bytte et teppe som vi kjøpte på lørdag når samboeren min kommer hjem. Bruker dol for å unngå alt det jeg burde gjøre. Spark meg i gang!! :)

Sitter du her enda?

Kom deg i gang da!!!!!

Skrevet

Sitter du her enda?

Kom deg i gang da!!!!!

Ja, dessverre! :(

Gjest Den sorte enke
Skrevet

Ja, dessverre! :(

Tenk på samboeren din =)

Kanskje det sparker deg positivt ut av stolen?

Det er vel ikke så lenge til han kommer hjem...er det vel?

Skrevet

Tenk på samboeren din =)

Kanskje det sparker deg positivt ut av stolen?

Det er vel ikke så lenge til han kommer hjem...er det vel?

Nei, det er sant! Nå skal jeg begynne. Takk for sparket! :)

Gjest Jente31
Skrevet

Jeg sto opp kl 7, og sendte unga på skolen. Lagde meg kaffe og leste gjennom avisen. Var innom dol og ryddet litt rundt omkring i bare morgenkåpa. La sammen klær osv.

Planen var å ta en dusj fra morgenen av, så kom broren min på besøk. Han skulle til tannlegen og måtte låne dassen.Deretter ringte telefonen, en venn var pratesjuk.

Så er jeg altså innom dol en liten tur igjen - og NÅ tenkte jeg å ta meg en dusj!

Ha en fin dag, til deg og alle sammen:-)

Skrevet

ooh=)Hektisk dag!Hva skal han i Brasil??=)

Neida, det er en helt normal dag! 3 barn krever sitt...

Han skal på møter i Brasil. Og jeg er kjempemisunnelig... Trøsten er at jeg slipper å savne barna i litt over 1 uke :)

Skrevet

Jeg kaller sånt humør for å være "blah". Man kan ikke beskrive hva som er galt, man er bare... blah ;)

Bra uttrykk!

Adopteres herved.

Skrevet

Sto opp litt før 6:30 og fikk Snuppa på beina, poden fikk sove for han skulle være hjemme i dag.

Kl. 7 spiste vi frokost og da kom poden også og spiste sammen med oss. Deretter kastet Snuppa opp frokosten sin så hun ble også hjemme. Hun er en ørliten skuespillerspire så hadde det ikke vært for at han og jeg alikevel skulle være hjemme så hadde hun gått på skolen. (klokka er nå snart 14 og hun har vært i storform siden og spist også)

Jeg har syklet en mil mens ungene så Lille Kylling og vi har klipept og limt (Snuppas yndlingshobby) og spist formiddagsmat. Nå har vi bygget en stor legoborg og nå tar jeg sjansen på å la dem være alene hjemme en halvtimes tid mens jeg går på butikken. Håper blokka står når jeg kommer tilbake igjen....

Skrevet

Ja, jeg så nesten hele av Supersize me. Skal se resten ikveld. Det er bra det settes fokus på dette!

Idag sto jeg opp klokka seks, og etter frokost og kaffe og en kjapp luftings i hagen med hunden, kjørte jeg på jobb.

Nå har jeg vært på jobb, handlet matvarer og vært på tur med hunden. Dessuten har jeg akkurat fyrt i peisen, og straks skal jeg igang med middagen.

Litt senere blir det nok noe trening her også, pleier bl.a. å bruke en sånn strikk til å trene med, og noen mageøvelser. Det er bra å holde seg i form og holde kroppen fysisk sterk!

Ellers blir det nok en del maling etter middag, vi driver og pusser opp. Ikveld skal vi se McKenna (er ikke det ikveld tro), eller ihvertfall blir det tv og sofakos. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...