Gå til innhold

Hvordan har dere det i dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kaller sånt humør for å være "blah". Man kan ikke beskrive hva som er galt, man er bare... blah ;)

Bra beskrevet, Glimtipper! :-)

Skrevet

Våknet i halv 5 - 5-tida og fikk ikke sove igjen pga stiv i kroppen og en svært så livlig krabat i magen!

Sto opp med samboer og lillegutt kl halv 7. Fikk hjulpet samboer litt med frokost og klær til lillegutt før de stakk avgårde.

Har sittet litt på internett, sovet en stund, og er nå back om the net. ;-)

Er nødt til å prøve å slappe av, men har dønn dårlig samvittighet for at jeg ikke kan hente lillemann i bhg om dagen, nå må han i en periode være der fra 07.45 til 16.15.. Synes det er så fryktelig lenge :-(

Skrevet

Neida, det er en helt normal dag! 3 barn krever sitt...

Han skal på møter i Brasil. Og jeg er kjempemisunnelig... Trøsten er at jeg slipper å savne barna i litt over 1 uke :)

Ooh, Brasil.. Misunnelig!! Bortsett fra den lange flyreisen, det er noe dritt :-)

Skrevet

Opp kl 16.15, sitte 15 minutter i min egen verden, før vesla bokstavelig talt trekkes ut av senga.

Dusj og frokost og avgårde til skole/jobb kl. 07.30.

Har vært effektiv i dag, og nå har jeg en liten pause. Rett etter jobb venter en avtalt gåtur med ei venninne, 7 kilometer i regnvær skal unnagjøres, og jeg lurer på hvorfor i all verden jeg avtalte det??

Men - regner med samvittigheten er god i 6-tiden i kveld. Og da skal jeg synke ned i sofaen med en god bok, og bare være alene. Barnefri kveld i kveld.

Gjest Signert
Skrevet

Våknet i halv 5 - 5-tida og fikk ikke sove igjen pga stiv i kroppen og en svært så livlig krabat i magen!

Sto opp med samboer og lillegutt kl halv 7. Fikk hjulpet samboer litt med frokost og klær til lillegutt før de stakk avgårde.

Har sittet litt på internett, sovet en stund, og er nå back om the net. ;-)

Er nødt til å prøve å slappe av, men har dønn dårlig samvittighet for at jeg ikke kan hente lillemann i bhg om dagen, nå må han i en periode være der fra 07.45 til 16.15.. Synes det er så fryktelig lenge :-(

Jeg elsket å være i barnehagen da jeg var liten og ble virkelig sint da pappa kom og hentet meg. Det beste jeg visste var å være i barnehagen til den stengte kl. 17. Jeg tror ikke du trenger å ha dårlig samvittighet:)

Skrevet

Jeg elsket å være i barnehagen da jeg var liten og ble virkelig sint da pappa kom og hentet meg. Det beste jeg visste var å være i barnehagen til den stengte kl. 17. Jeg tror ikke du trenger å ha dårlig samvittighet:)

Det var godt å høre! :-)

han trives virkelig godt der, men blir fryktelig sliten av så lange dager, og er veldig grinete resten av kvelden. Hvis jeg henter halv 3-3, holder humøret som regel mye bedre.

Men det er sikkert ingen krise, bare den evinnelige dårlige samvittigheten.. :-)

Skrevet

Stod opp 7.30 og vekket skolegutten. Min fridag, så da tar jentene og jeg det litt med ro :-)

Fikk ham avgårde på skolen, så lang frokost med jentene før jeg satte i gang med å vaske ned loftstua!

Så en dusj, før minstemor og jeg våget oss ut en liten tur i ruskeværet. Formiddagsmat, deretter frisør på meg og så et møte på skolen. Nettopp kommet hjem.

Nå skal jeg lage middag og se til at skolegutten gjør lekser. Han skal på barneidrett klokka 18 - jeg på trening klokka 21 :-)

Skrevet

Er temmelig gretten, for å være helt ærlig. Møkkavinter! Det er F så glatt og ikke strødd på gangveiene, så jeg brukte en halv time på å gå til trening, mot et ti minutter vanligvis. Ikke at gåinga i seg selv er så ille, men det er så jævlig å gå og liste seg på isen, og bare kjenne at man glir uten kontroll hvis man prøver å stå stille! Pga et brudd i ryggen, så kan jeg ikke være uforsiktig, for hvis jeg plutselig ligger i vannrett stilling før jeg lander med et dunk, så har jeg antakeligvis et problem som er større enn blåmerke på ræva.

Gi meg en ordentlig nordnorsk vinter mot denne håpløse drittvinteren her sørpå! Ja, jeg er sur! *knurre*

Skrevet

Sliten og trøtt.

Orker svært lite annet enn å hvile på sofaen.

Skrevet

I dag har jeg bare vært kvalm, kvalm og kvalm. Måtte dra hjem fra jobb etter at jeg kastet opp.

Så har jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke er på jobb. Kjerring som jeg er ;)

Lyspunktet er at jeg har blitt at en kjekkas har spurt om vi skal finne på noe på onsdagen. Det blir bra! :D

Skrevet

Jeg har det egentlig kjempebra i dag. Jeg har fått velge meg ny bil, det ble en Mercedes Vito og jeg fikk byttet den ubrukelige telefonen jeg kjøpte mellom jul og nyttår og fikk til og med pengene tilbake.

Og nå har minstemann vært ute og kjøpt kebab til oss slik at det ble enkel middag.

Huset er reint og ryddig og minstemann har en kompis inne og foreløpig krangler de ikke.

Skrevet

Jeg har hatt en daffe dag..er sykemeldt og skal ikke gjøre så veldig mye. Så jeg stod opp og var ganske bekymra for hvordan det skulle se ut rundt huset i dag... bor på vestlandet der vi har vært priset (!) med storm og orkan i kastene i natt...men det så greitt ut ute, Juletreet lå der jeg pælma det for noen dager siden og ingen trær lå velta i tunet.

Jeg kjørte ungen til skolen selv om de egentlig pleier å gå,..var litt bekymra pga. kraftig vind.. minsten skulle i barnehagen og jeg hadde noe småtteri å ordne før jeg kjørt hjem og poppa popcorn, fant fram brus, fyrte i ovnen krøp under et pledd og så på "Pirates Of the Caribbean"..

...og så drømte jeg meg vekk over de syv hav ved roret på Black Pearl ved siden av en REIN og EDRU Jack Sparrow...sukk...

Siden rusket jeg sammen litt klær, ryddet kjkkenet i full fart, durte avgårde og henta ungene på skolen, handla, lagde middag og stakk ut døra i det mannen kom hjem for å organisere vårens plan i Idrettslaget mitt...!!

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har det egentlig kjempebra i dag. Jeg har fått velge meg ny bil, det ble en Mercedes Vito og jeg fikk byttet den ubrukelige telefonen jeg kjøpte mellom jul og nyttår og fikk til og med pengene tilbake.

Og nå har minstemann vært ute og kjøpt kebab til oss slik at det ble enkel middag.

Huset er reint og ryddig og minstemann har en kompis inne og foreløpig krangler de ikke.

Så bra at du fikk ny bil! Vi har en Mercedes Vito også.

Skrevet

Så bra at du fikk ny bil! Vi har en Mercedes Vito også.

Er dere fornøyde?

Skrevet

Ooh, Brasil.. Misunnelig!! Bortsett fra den lange flyreisen, det er noe dritt :-)

Ja, jeg er også misunnelig. Fryktelig misunnelig. Men, men, sånn er det nå bare...

Og jeg skulle absolutt taklet lang flyreise, så lenge den er uten barn :)

Gjest Shira12
Skrevet

Er dere fornøyde?

Jeg kjører den ikke. Skal spørre sambo jeg, er hans bil. Sender deg en mail etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...