Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er jeg nysgjerrig på hvor fornøyd/misfornøyd du var? Hva var dårlig og hva var bra?

Grunnen til at jeg spør er fordi vi planlegger å prøve på nr. 2 til sensommeren/høsten i år, og etter samtale med legen min på Riksen så synes han det er best jeg følges opp og føder der. Sist ble jeg fulgt opp på Ullevål, og jeg kunne ikke blitt mer fornøyd. Særlig var de på fødn og barsel kjempehyggelige og hjelpssomme. :) Jeg er revmatiker og går til kontroller på revmatologisk avd. på riksen, de har ikke tilsvarende avd. på Ullevål. Den avdelingen vil følge opp meg og sykdommen, mens svangerskapspoliklinikken vil følge med på fosteret.

Har hørt så mye fælt om Riksens fødeavdelinge og barselavdeling, så er litt i tvil..

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...