Gå til innhold

Tetthet i nese over lang tid

Anbefalte innlegg

amorgos1365381057

Hei!

Jeg har siden i sommer vært plager med tett nese. Spesielt om morgen er det en del grønt/gult(varrierer fra litt slim til harde skorper) snue i nesen. Med å fjerne dette hjelper det noe, men det kommer fort ny. Har prøvd med saltvannsoppl. uten at det har blitt bedre. Jeg jobber på hjemmekontor 2-3 dager i uken og sitter en del inne uten veldig bra lufting, vet ikke om det kan gjøre noe? Kan nevne at jeg tidligere har fått en del støt/slag mot nesen igjennom idrett.

Eller så fikk jeg konstatert reflux etter gastropi i november. Det er vel uansett unormalt å ha tett nese over så mange månder?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262133-tetthet-i-nese-over-lang-tid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...