Gå til innhold

World of warcraft - selge!?!

Anbefalte innlegg

Gjest karamellania
Skrevet

Noen som har kjennskap til denne PC-spillet?

Jeg har to pent brukte eksemplar av spillet, og lurer på om det går an å selge det på nettauksjon f.eks....eller om de ikke er verdt noe, fordi der hører jo til en kode som kanskje er "oppbrukt" nå?!?

Please hjelp en stakkars fattig krok!

Skrevet

Kodene er brukt opp på kontoer, så å selge de er bortkastet.

Gjest karamellania
Skrevet

Kodene er brukt opp på kontoer, så å selge de er bortkastet.

Det betyr at disse spillene er verdiløse etter at koden er brukt?

Syns det er bortkastet å ha spillene slengende når gutten aldri bruker dem uansett....

Gjest Pontiac
Skrevet

Syns det er bortkastet å ha spillene slengende når gutten aldri bruker dem uansett....

Er det dette spillet som spilles via nettet?

For unga her fikk vel bare en cd tror jeg til å legge inn i førsten og så får de kort med koder på etterpå som de taster inn. Tror jeg.

Dette varer x ant. dager etter hvor mye du kjøper.

Ergo må du finne ut om det er koder på det du har og om disse kodene i såfall er brukt opp.

I "verste fall" så duger de kanskje til å legge inn på nytt for så å bare kjøpe et tilleggskort hvis han skulle få interessen opp siden?

Mulig jeg er helt på jordet nå, får spørre tenåringer her tror jeg.

Skrevet

De er verdiløse, ja. Uten å kunne opprette ny konto er de ikke noe verdt, om ikke du selger de til noen som har mistet cdene og har en konto. Dessuten koster spillet 189kr på Elkjøp, så stort ville du ikke fått uansett.

candyqueen_83
Skrevet

De er verdiløse, ja. Uten å kunne opprette ny konto er de ikke noe verdt, om ikke du selger de til noen som har mistet cdene og har en konto. Dessuten koster spillet 189kr på Elkjøp, så stort ville du ikke fått uansett.

Hvor mye koster det i mnd å ha spillekonto nå?

Skrevet

Hvor mye koster det i mnd å ha spillekonto nå?

12.99 euro for en måned som jeg gladelig betaler. Sitter bare på dol akkurat nå fordi det er servervedlikehold! Fått dilla, ja :)!

Skrevet

Er det dette spillet som spilles via nettet?

For unga her fikk vel bare en cd tror jeg til å legge inn i førsten og så får de kort med koder på etterpå som de taster inn. Tror jeg.

Dette varer x ant. dager etter hvor mye du kjøper.

Ergo må du finne ut om det er koder på det du har og om disse kodene i såfall er brukt opp.

I "verste fall" så duger de kanskje til å legge inn på nytt for så å bare kjøpe et tilleggskort hvis han skulle få interessen opp siden?

Mulig jeg er helt på jordet nå, får spørre tenåringer her tror jeg.

:) du er på ganske så rett vei;)

Det som er, er at dette spillet må man opprette en konto for, og den kontoen går på visa, eller at man kjøper et gamecard på butikken eller på nett.

Denne kontoen tilhører den koden som er på spillet, derfor kan den bare brukes en gang, å selge denne vil ses på som videresalg, noe Blizzard ikke ser så veldig lyst på. ( dette er noe man har godkjent når man legger inn spillet) Så du kan derfor sørge for at personen som kjøper spillet blir utestengt for en lang tid, eller værre på livstid.

Jeg kjøper 60 dagers kort for 24euro.

Gjest Pontiac
Skrevet

:) du er på ganske så rett vei;)

Det som er, er at dette spillet må man opprette en konto for, og den kontoen går på visa, eller at man kjøper et gamecard på butikken eller på nett.

Denne kontoen tilhører den koden som er på spillet, derfor kan den bare brukes en gang, å selge denne vil ses på som videresalg, noe Blizzard ikke ser så veldig lyst på. ( dette er noe man har godkjent når man legger inn spillet) Så du kan derfor sørge for at personen som kjøper spillet blir utestengt for en lang tid, eller værre på livstid.

Jeg kjøper 60 dagers kort for 24euro.

Oki doki :)

Trolla her i huset fikk det av faren sin til jul serru, så jeg er ikke så "oppdattert" :)

Men en ting har jeg fått med meg, de har kort på den som kommer ut i morgen, jipppppiiiii.....har jeg skjønt :D

Skrevet

Oki doki :)

Trolla her i huset fikk det av faren sin til jul serru, så jeg er ikke så "oppdattert" :)

Men en ting har jeg fått med meg, de har kort på den som kommer ut i morgen, jipppppiiiii.....har jeg skjønt :D

Har hun fått Burning Chrusade?:)

Da er hun heldig;)

Har ikke fått kjøpt det ennå jeg da, så spiller fortsatt på det gamle spillet;) men det duger det og;)

Gjest Pontiac
Skrevet

Da er hun heldig;)

Har ikke fått kjøpt det ennå jeg da, så spiller fortsatt på det gamle spillet;) men det duger det og;)

Husker ikke hva det heter jeg, men det er "reklame" for det flere steder.

De har hatt det siden jul og har gått og trippet og fortalt om hva de kan gjøre med det :)

I morgen er det endelig dagen da :)

Skrevet

Da er hun heldig;)

Heldige de som har fått tak i på forhånd! Jeg tenkte ikke så langt, men har forhåndsbestilt til i natt ialllefall. Men registreringene for BC begynner jo uansett ikke før 00:00, og det er da de starter salget også :)

Gjest Pontiac
Skrevet

Heldige de som har fått tak i på forhånd! Jeg tenkte ikke så langt, men har forhåndsbestilt til i natt ialllefall. Men registreringene for BC begynner jo uansett ikke før 00:00, og det er da de starter salget også :)

Skjønner at det er gjevt å få tak i det fort, men er det "nødvendig" da?

Jeg mener, det skjer ikke noe mer om man begynner akkurat tolv eller fire i morgen ettermiddag?

Eller gjør det det? *ble nysgjerrig nå*

Men skjønner iveren altså, det ser foresten skikkelig tøft ut også.

Har jo måttet stå og blitt forklart ting og tang vettu :)

Den "fuglen" som er halvt fulg og halvt hest var foresten bedårende :D

Skrevet

Skjønner at det er gjevt å få tak i det fort, men er det "nødvendig" da?

Jeg mener, det skjer ikke noe mer om man begynner akkurat tolv eller fire i morgen ettermiddag?

Eller gjør det det? *ble nysgjerrig nå*

Men skjønner iveren altså, det ser foresten skikkelig tøft ut også.

Har jo måttet stå og blitt forklart ting og tang vettu :)

Den "fuglen" som er halvt fulg og halvt hest var foresten bedårende :D

Altså, man vil jo ha tak i det så fort som mulig! Og hvem vet om det blir utsolgt til i morgen? For oss som har spilt dette siden starten er det som å få hele spillet på nytt, og det er faktisk en ganske stor begivenhet uansett hvor dumt det måtte høres ut:) Og JA, det er vakkert!

Dessuten er det jo kos å stå i kø med likesinnede under nattåpent.

Skrevet

Husker ikke hva det heter jeg, men det er "reklame" for det flere steder.

De har hatt det siden jul og har gått og trippet og fortalt om hva de kan gjøre med det :)

I morgen er det endelig dagen da :)

The Burning Crusade. Den første virkelig store utvidelsespakken:)

Gjest Pontiac
Skrevet

Altså, man vil jo ha tak i det så fort som mulig! Og hvem vet om det blir utsolgt til i morgen? For oss som har spilt dette siden starten er det som å få hele spillet på nytt, og det er faktisk en ganske stor begivenhet uansett hvor dumt det måtte høres ut:) Og JA, det er vakkert!

Dessuten er det jo kos å stå i kø med likesinnede under nattåpent.

*ler*

Synes da ikke det høres dumt ut, har da to gærninger selv i hus ;)

Men det er jo morro å vite om det er iveren eller om det skjer noe annet da.

Da blir det liv i leieren i morgen da, på nettet altså :D

Jauda, den badelandturen får vi nok drøye et par dager ja ;)

Gjest Pontiac
Skrevet

The Burning Crusade. Den første virkelig store utvidelsespakken:)

Synes jeg drar kjensel på navnet ja :)

Har blitt fortalt litt serru, skjønner godt at det ligger mye spenning i dette.

Mye tøffe figuere og annet på wow i allefall, det har jeg nå fått med meg :D

Skrevet

Synes jeg drar kjensel på navnet ja :)

Har blitt fortalt litt serru, skjønner godt at det ligger mye spenning i dette.

Mye tøffe figuere og annet på wow i allefall, det har jeg nå fått med meg :D

Ja, det er det:) Det er jo en fantasiverden, et svært omfangsrikt spill med mye å utforske og mye å lære. Og mye pent å se på! Det sosiale aspektet er dessuten også noe av det beste med WoW.

Bare så synd at noen blir altfor avhengig av dette spillet....

Gjest Pontiac
Skrevet

Ja, det er det:) Det er jo en fantasiverden, et svært omfangsrikt spill med mye å utforske og mye å lære. Og mye pent å se på! Det sosiale aspektet er dessuten også noe av det beste med WoW.

Bare så synd at noen blir altfor avhengig av dette spillet....

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=178607

*lurer på om jeg får noen kontakt i hele tatt med unga den først tiden fremover nå*

;)

Skrevet

Hmmmm... lurer på om jeg må stille meg i kø i natt;)

Heldigvis er ikke det spillet så utbredt her jeg bor;) Så jeg får nok tak i det:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...