Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er atten år og har sterk uønska hårvekst i mannlig mønster. har vært hoss Lege og kom fram til noe som kalles Hyperandrogenisme. Eneste hjelpa var resept på P-pillene DIANE! Noen som har tips til hvor jeg kan få ordetilg hjelp?? Jeg har vært hos gynekolog og jeg har ikke pcos.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262140-h%C3%A5rvekst-og-diane/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest går på Diane selv

Eh, hva mener du med ordentlig hjelp?

Diane forhindrer i allefall at det kommer mer hårvekst og kan dempe det som er. Dette er det jeg vil kalle ordentlig hjelp!

Men dersom du søker hjelp til å fjerne hårveksten, så må du nok ta det for egne penger og oppsøke steder som fjerner hår med laser eller annen lysterapi, kanskje elektrolyse kan hjelpe (det kan de gjøre på enkelte hudpleiesalonger). Paradokset er at disse metodene ikke fungerer så godt på lyse hår. En vil jo ikke nappe hårene, for det er da de blir mørkere og tykkere, men dersom en ikke gjør det kan det hende at behandlingene ikke vil fungere. Men det er jo uansett ingen garanti for at det vil fungere, så en risikerer å sitte der med stubber likevel...

Jeg går på Diane selv, og har gjort det i flere år. Jeg har ikke mistet hårveksten, men det har i allefall ikke kommet mer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...