guttm79 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hei. Jeg hadde ubeskyttet sex en fredag og lørdagen 8 dager seinere, med to forskjellige damer (jeg har kjøpt kondomer nå ja!). Søndagen, 9 dager etter den første av de to damene, fikk jeg melkehvit utflod. Var hos legen på mandag og tok tester mot klamydia, gonoré . Grunnet skjellig mistanke for Klamydia kjøpte jeg engangskuren og tok den med en gang. Symptomene ble da borte på tirsdag / onsdag. En uke seinere fikk jeg resultatet på klamydia-testen. Den kom tilbake negativ. Dette syntes jeg var pussig. Er det noen annen måte å få melkehvit utflod for en mann? Den generelle analysen av urinen kom også tilbake uten noen ulumskheter. Jeg har enda ikke fått svar på Gonoré og blodprøven. Har jeg grunn til å betvile testresultatet? Takker for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262156-utflod-uten-klamydia/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.