Gjest ....kommer ikke på nick i dag.... Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 En god venn og jeg har ikke snakket sammen på nesten et halvt år siden vi har bodd langt unna hverandre. I dag tok jeg mot til meg og ringte han. Han sa rett ut at han var så utrolig glad for å høre fra meg og at vi måtte bli flinke til å holde kontakten fremover. Ja jeg er interessert i han mere enn vanlig vennskap, men det vet ikke han:) Han er kjekk, intelligent, smart, velkledd, og............en god del yngre enn meg:( Har det noe å si da................jeg har vært gift noen år, men ikke han. Nå får vi se, jeg er optimistisk etter dagens samtale:) 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Du -har- vært gift ja, vel stå på og lykke til!! 0 Siter
Gjest .....kommer ikke på nick i dag... Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Du -har- vært gift ja, vel stå på og lykke til!! Ja jeg har vært gift, men skilt i noen år.........er det viktig???????? 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Ja jeg har vært gift, men skilt i noen år.........er det viktig???????? Hehe, viktigst at du ikke -er- gift ) Så spennende å være foresket. fortell hvordan det føles da!?! 0 Siter
Gjest .....kommer ikke på nick i dag... Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Hehe, viktigst at du ikke -er- gift ) Så spennende å være foresket. fortell hvordan det føles da!?! Jeg ER IKKE GIFT, OG IKKE HAN HELLER. Det føles aldeles herlig etter dagens samtale fordi jeg tror at han har savnet meg også........... jeg smiler i alle retninger, men hva gjør je gvidere så han ikke mister interessen:( 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Jeg ER IKKE GIFT, OG IKKE HAN HELLER. Det føles aldeles herlig etter dagens samtale fordi jeg tror at han har savnet meg også........... jeg smiler i alle retninger, men hva gjør je gvidere så han ikke mister interessen:( Han har bodd langt unna sier du, derfor synes jeg kanskje du kan be på kaffe (han bor nærme deg nå?). Kanskje møtes en ettermiddag kveld for å skravle litt? Hva gjorde dere før? Gjøre noe likt kanskje? 0 Siter
Gjest .....kommer ikke på nick i dag... Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Han har bodd langt unna sier du, derfor synes jeg kanskje du kan be på kaffe (han bor nærme deg nå?). Kanskje møtes en ettermiddag kveld for å skravle litt? Hva gjorde dere før? Gjøre noe likt kanskje? Før så møttes vi stort sett sammen med andre eller vi skravlet på tlf. HMMM skal jeg ringe han å be han på kaffe må jeg ha god grunn. Kanskje han kan hjelpe meg med noe? 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Før så møttes vi stort sett sammen med andre eller vi skravlet på tlf. HMMM skal jeg ringe han å be han på kaffe må jeg ha god grunn. Kanskje han kan hjelpe meg med noe? Kanskje det, men husk litt at det de jobber som (eks rørlegger) ofte kan bli brukt av for mange venner, og det kan bli et "mas"..... Be han komme å teste en oppskrift kanskje? 0 Siter
Gjest .....kommer ikke på nick i dag... Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Kanskje det, men husk litt at det de jobber som (eks rørlegger) ofte kan bli brukt av for mange venner, og det kan bli et "mas"..... Be han komme å teste en oppskrift kanskje? Rørlegger eller snekker går ikke i dette tilfelle;) Det må bli noe papirarbeid eller juridiske greier..hmm.. ja ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.