Gå til innhold

Jeg er utrolig glad i dag

Gjest ....kommer ikke på nick i dag....

Anbefalte innlegg

Gjest ....kommer ikke på nick i dag....
Skrevet

En god venn og jeg har ikke snakket sammen på nesten et halvt år siden vi har bodd langt unna hverandre. I dag tok jeg mot til meg og ringte han. Han sa rett ut at han var så utrolig glad for å høre fra meg og at vi måtte bli flinke til å holde kontakten fremover.

Ja jeg er interessert i han mere enn vanlig vennskap, men det vet ikke han:)

Han er kjekk, intelligent, smart, velkledd, og............en god del yngre enn meg:( Har det noe å si da................jeg har vært gift noen år, men ikke han.

Nå får vi se, jeg er optimistisk etter dagens samtale:)

Skrevet

Du -har- vært gift ja, vel stå på og lykke til!! :)

Gjest .....kommer ikke på nick i dag...
Skrevet

Du -har- vært gift ja, vel stå på og lykke til!! :)

Ja jeg har vært gift, men skilt i noen år.........er det viktig????????

Skrevet

Ja jeg har vært gift, men skilt i noen år.........er det viktig????????

Hehe, viktigst at du ikke -er- gift :))

Så spennende å være foresket. fortell hvordan det føles da!?!

Skrevet

Hehe, viktigst at du ikke -er- gift :))

Så spennende å være foresket. fortell hvordan det føles da!?!

Jeg ER IKKE GIFT, OG IKKE HAN HELLER. Det føles aldeles herlig etter dagens samtale fordi jeg tror at han har savnet meg også...........:) jeg smiler i alle retninger, men hva gjør je gvidere så han ikke mister interessen:(

Skrevet

Jeg ER IKKE GIFT, OG IKKE HAN HELLER. Det føles aldeles herlig etter dagens samtale fordi jeg tror at han har savnet meg også...........:) jeg smiler i alle retninger, men hva gjør je gvidere så han ikke mister interessen:(

Han har bodd langt unna sier du, derfor synes jeg kanskje du kan be på kaffe (han bor nærme deg nå?). Kanskje møtes en ettermiddag kveld for å skravle litt? Hva gjorde dere før? Gjøre noe likt kanskje?

Skrevet

Han har bodd langt unna sier du, derfor synes jeg kanskje du kan be på kaffe (han bor nærme deg nå?). Kanskje møtes en ettermiddag kveld for å skravle litt? Hva gjorde dere før? Gjøre noe likt kanskje?

Før så møttes vi stort sett sammen med andre eller vi skravlet på tlf. HMMM skal jeg ringe han å be han på kaffe må jeg ha god grunn. Kanskje han kan hjelpe meg med noe?

Skrevet

Før så møttes vi stort sett sammen med andre eller vi skravlet på tlf. HMMM skal jeg ringe han å be han på kaffe må jeg ha god grunn. Kanskje han kan hjelpe meg med noe?

Kanskje det, men husk litt at det de jobber som (eks rørlegger) ofte kan bli brukt av for mange venner, og det kan bli et "mas"..... Be han komme å teste en oppskrift kanskje?

Skrevet

Kanskje det, men husk litt at det de jobber som (eks rørlegger) ofte kan bli brukt av for mange venner, og det kan bli et "mas"..... Be han komme å teste en oppskrift kanskje?

Rørlegger eller snekker går ikke i dette tilfelle;) Det må bli noe papirarbeid eller juridiske greier..hmm.. ja ja

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...