Gjest knock knock Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Jeg lurer på om Gerd Liv Valla og Ingunn Yssen er gifte eller.... 0 Siter
kamazi Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Begge er skilt, tror ingen har giftet seg om igjen. Eller mente du med hverandre? =P 0 Siter
Gjest knock knock Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Begge er skilt, tror ingen har giftet seg om igjen. Eller mente du med hverandre? =P Nei, men har Ingunn Yssen blitt gravid med seg selv eller med en mann? 0 Siter
kamazi Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Nei, men har Ingunn Yssen blitt gravid med seg selv eller med en mann? Jeg vil anta at hennes eksmann er far til også hennes yngste barn, men er usikker på når de ble skilt. Det er veldig, veldig lite utbredt at kvinner blir gravide med seg selv. 0 Siter
Maggi Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Jeg vil anta at hennes eksmann er far til også hennes yngste barn, men er usikker på når de ble skilt. Det er veldig, veldig lite utbredt at kvinner blir gravide med seg selv. *LOL* 0 Siter
Gjest knock knock Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Jeg vil anta at hennes eksmann er far til også hennes yngste barn, men er usikker på når de ble skilt. Det er veldig, veldig lite utbredt at kvinner blir gravide med seg selv. Hva med lesbier som får barn sammen? Hvem blir de gravide med? 0 Siter
kamazi Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Hva med lesbier som får barn sammen? Hvem blir de gravide med? Ikke med seg selv i hvert fall. Vanligvis med sperm, fra enten en sæddonor, en kamerat e.l 0 Siter
morsan Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg vil anta at hennes eksmann er far til også hennes yngste barn, men er usikker på når de ble skilt. Det er veldig, veldig lite utbredt at kvinner blir gravide med seg selv. Nei hun har ny mann/samboer som er far til dette barnet. 0 Siter
morsan Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Yssen bor sammen med det yngste barnets far, men jeg er ikke sikker på om de i tillegg er gift 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.