Gjest Au_au_au_au Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Plages med sterk sterk kløe.Og det svir i tillegg.Kan neppe være kjønnsykdom for har ikke hatt sexpartner på evigheter.Og det begynte i helga.Som sagt har jeg akkurat avsluttet antibiotikakur og pleier ikke å ha slike problemer ellers. Kjennes som om jeg er veldig tørr der nede.Og det klør så forferdeilg noe som resulterer i at det blir bittesmå sår og når jeg da tisser gjør det enormt grusomt vondt . Prøvd canesten krem og en stikkpille i morrest men ikke bedring enda. Noen andre gode tips? 0 Siter
Gjest klotramizol Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Du kan ha soppinfeksjon uten utflod, antibiotikakur gjør deg mer mottakelig for soppinfeksjoner. Prøv å smøre med Canesten noen ganger om dagen i noen dager (les pakningsvedlegget) før du vurderer om den har effekt eller ikke. Hvis ikke effekt: Oppsøk lege. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.