Gå til innhold

Er det mulig å ha soppinfeksjon uten utflod?

Anbefalte innlegg

Gjest Au_au_au_au

Plages med sterk sterk kløe.Og det svir i tillegg.Kan neppe være kjønnsykdom for har ikke hatt sexpartner på evigheter.Og det begynte i helga.Som sagt har jeg akkurat avsluttet antibiotikakur og pleier ikke å ha slike problemer ellers.

Kjennes som om jeg er veldig tørr der nede.Og det klør så forferdeilg noe som resulterer i at det blir bittesmå sår og når jeg da tisser gjør det enormt grusomt vondt .

Prøvd canesten krem og en stikkpille i morrest men ikke bedring enda.

Noen andre gode tips?

Fortsetter under...

Gjest klotramizol

Du kan ha soppinfeksjon uten utflod, antibiotikakur gjør deg mer mottakelig for soppinfeksjoner. Prøv å smøre med Canesten noen ganger om dagen i noen dager (les pakningsvedlegget) før du vurderer om den har effekt eller ikke. Hvis ikke effekt: Oppsøk lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...