Gå til innhold

Hva er karakteristikk dol-svar?

Anbefalte innlegg

Gjest nybegynner i kveld
Skrevet

Når vet dere når det er erfaren doler og når det ikke er det?

Skrevet

Nicket og dette utsagnet, ofte godt forkledd i fine omformuleringer: "Jeg har ikke akkurat råd til deg om det du spør om, men jeg skulle bare si at jeg aldri har opplevd det du spør om".

Gjest Aviaana
Skrevet

"pass dine egne saker". Det er et typisk kjerringdolsvar ;).

Skrevet

Prøv søkefunksjonen :) Mener å ha sett det svaret noen ganger.

Skrevet

Nicket og dette utsagnet, ofte godt forkledd i fine omformuleringer: "Jeg har ikke akkurat råd til deg om det du spør om, men jeg skulle bare si at jeg aldri har opplevd det du spør om".

LOL

Skrevet

Jepp!! :-)

Skrevet

Drevne DOLere har lært seg å bruke avsnitt i innleggene sine, og er sånn passe PK - eller humoristiske nok - til å ta brodden av evt. kritiserbare vaner eller meninger.

Skrevet

"pass dine egne saker". Det er et typisk kjerringdolsvar ;).

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...