Gå til innhold

Anatomiske vs. runde silikonproteser

Anbefalte innlegg

gladimegsjæl

Lurer på om noen har noen erfaringer eller noe informasjon om hva som er best av anatomiske og runde silikonproteser når:

* man er slank og har forholdsvis lite brystvev?

* det er ekstremt viktig for meg å få bryster som ser helt naturlige ut, selv i bikini (selvfølgelig regner jeg med at dette ikke kan skje før ca. et år etter operasjonen når implantatene har lagt seg)?

Helst skal puppene ha litt heng.

Og: har jeg urealistiske krav?

Vel og merke vil jeg ikke ha store bryster, heller en liten/middels forstørring av de jeg allerede har, siden de idag bare er noen knopper.

Setter stor pris på svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262179-anatomiske-vs-runde-silikonproteser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg har jo ikke lagt inn ennå,men etter svarene jeg fikk fra nobel clinic ville de i de aller fleste tilfeller anbefale runde proteser.

Tror jeg går for runde proteser selv.. De anatomiske kan jo flytte på seg akurat som de runde,og jeg vil absolutt ikke ha en "opp-ned" pupp.. Men gjerne tbakemld fra folk som har anatomiske proteser:) Er dere fornøyd??

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...