Gå til innhold

Alexander Graham Bell - film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så for noen år siden en spillefilm om Alexander Graham Bell som fant opp telefonen.

Denne filmen skulle jeg gjern sett igjen (mulig det finnes flere?), men kan ikke huske hva den het. Noen som har sett filmen og vet hvor jeg kan få tak i den?

Skrevet

Har prøvd å google litt, men finner bare en fra 1939. Det var vel ikke den du tenkte på?

Skrevet

Har prøvd å google litt, men finner bare en fra 1939. Det var vel ikke den du tenkte på?

Det er mulig den var gammel, ja. Nesten så jeg innbiller meg at den var i sort-hvitt?

Har du linken?

Tusen takk:-)

Skrevet

Når skal jeg slutte å være så glemsk? hehe

Jo, det jeg skulle skrive i forrige svar er at du i det google-søket finner en amazon-link, der du kan bestille dvd-utgaven av filmen.

Skrevet

Takk skal du ha:-)

Jeg må ha filmen med norsk tekst og når jeg googler på norske sider, finner jeg kun en animasjonsfilm (vet ikke om den er tekstet heller..)

Da vet jeg dessverre ikke...

Skrevet

Glemte å si at jeg mååå ha norsk tekst på den :-/

Men takk for linken :-)

Stemmer.. Har da lest her i mange nok år til å egentlig vite det, beklager :)

Håper du finner den, jeg blir iallfall helt gæren når jeg har fått for meg at det er noe jeg MÅ se og ikke får tak i det.

Men du tror det er samme filmen?

Skrevet

Stemmer.. Har da lest her i mange nok år til å egentlig vite det, beklager :)

Håper du finner den, jeg blir iallfall helt gæren når jeg har fått for meg at det er noe jeg MÅ se og ikke får tak i det.

Men du tror det er samme filmen?

;-)

Nei, jeg tror egentlig ikke det er samme filmen. Jeg ser for meg at den er såpass gammel at den er i sort/hvitt. Kan huske jeg så den på TV for mange år siden...

Skrevet

;-)

Nei, jeg tror egentlig ikke det er samme filmen. Jeg ser for meg at den er såpass gammel at den er i sort/hvitt. Kan huske jeg så den på TV for mange år siden...

Jeg kom til å tenke på det, mange DVD-filmer har jo mulighet for teksting på engelsk, selv om talen i filmen er engelsk. Litt som tekst-tv-teksting av norske programmer som tekstes på norsk. (Som jeg benytter meg av noen ganger, selv om jeg ikke har fått påvist noen hørselshemning, men kanskje jeg har det?)

Vet ikke om engelsk teksting er et alternativ da, men...?

Skrevet

Jeg kom til å tenke på det, mange DVD-filmer har jo mulighet for teksting på engelsk, selv om talen i filmen er engelsk. Litt som tekst-tv-teksting av norske programmer som tekstes på norsk. (Som jeg benytter meg av noen ganger, selv om jeg ikke har fått påvist noen hørselshemning, men kanskje jeg har det?)

Vet ikke om engelsk teksting er et alternativ da, men...?

Jo engelsk teksting hadde vært en mulighet... Skal se litt mer på det. Er usikker på om jeg klarer å finne ut av det, men det er verdt et forsøk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...