Gå til innhold

Jeg har lyst å be til Gud i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest jeg er ikke troende
Skrevet

Jeg har et inderlig ønske for min fremtid. Jeg er forelsket oppover ørene og jeg har lysst å be Gud om at han blir det også. Jeg kan godt be hvem som helst, men hvem annnen enn Gud kan jeg be?

Skrevet

Universet :) ?

Er det forskjell?

Skrevet

Det flyvende spaghettimonster.

Hva har det å si liksom, så lenge du ikke tror det gjør noen forskjell?

Skrevet

Det flyvende spaghettimonster.

Hva har det å si liksom, så lenge du ikke tror det gjør noen forskjell?

Jeg håper å kunne be til noen, og tror ikke på et spaghettimonster.

Gjest Pontiac
Skrevet

Be til deg selv. Lov deg selv å være deg selv, vise dine gode sider, la forelskelsen flomme uten å la noe skitne den til, og be om at han faller pladask for akkurat deg for den du er :D

Og skulle han nå ikke kjøre det, så er ikke dette siste gangen du føler en slik intens følelse og da er det en annen mann for deg som vil falle pladask for deg fordi du er akkurat den du er.

Skrevet

Be til deg selv. Lov deg selv å være deg selv, vise dine gode sider, la forelskelsen flomme uten å la noe skitne den til, og be om at han faller pladask for akkurat deg for den du er :D

Og skulle han nå ikke kjøre det, så er ikke dette siste gangen du føler en slik intens følelse og da er det en annen mann for deg som vil falle pladask for deg fordi du er akkurat den du er.

Jeg vil ikke ha en annen mann:(

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg vil ikke ha en annen mann:(

Nei, selvsakt vil du ikke det nå.

Og vi får håpe du får ham du ønsker deg.

Men det jeg mente var at en skal ikke gi opp hvis det ikke går, for det er svært mange flotte mennesker der ute, menn og :)

Men jeg ønsker deg masse lykke til jeg :)

Skrevet

Når alt butter imot, og jeg føler for å be til noen, så ber jeg til "de høyere makter".

Om det finnes noe slikt er vel egentlig uvesentlig, for tro kan flytte fjell;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...