Gjest jeg er ikke troende Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Jeg har et inderlig ønske for min fremtid. Jeg er forelsket oppover ørene og jeg har lysst å be Gud om at han blir det også. Jeg kan godt be hvem som helst, men hvem annnen enn Gud kan jeg be? 0 Siter
Gjest jeg er ikke troende Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Universet ? Er det forskjell? 0 Siter
kamazi Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Det flyvende spaghettimonster. Hva har det å si liksom, så lenge du ikke tror det gjør noen forskjell? 0 Siter
Gjest jeg er ikke troende Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Det flyvende spaghettimonster. Hva har det å si liksom, så lenge du ikke tror det gjør noen forskjell? Jeg håper å kunne be til noen, og tror ikke på et spaghettimonster. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Be til deg selv. Lov deg selv å være deg selv, vise dine gode sider, la forelskelsen flomme uten å la noe skitne den til, og be om at han faller pladask for akkurat deg for den du er Og skulle han nå ikke kjøre det, så er ikke dette siste gangen du føler en slik intens følelse og da er det en annen mann for deg som vil falle pladask for deg fordi du er akkurat den du er. 0 Siter
Gjest jeg er ikke troende Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Be til deg selv. Lov deg selv å være deg selv, vise dine gode sider, la forelskelsen flomme uten å la noe skitne den til, og be om at han faller pladask for akkurat deg for den du er Og skulle han nå ikke kjøre det, så er ikke dette siste gangen du føler en slik intens følelse og da er det en annen mann for deg som vil falle pladask for deg fordi du er akkurat den du er. Jeg vil ikke ha en annen mann:( 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Jeg vil ikke ha en annen mann:( Nei, selvsakt vil du ikke det nå. Og vi får håpe du får ham du ønsker deg. Men det jeg mente var at en skal ikke gi opp hvis det ikke går, for det er svært mange flotte mennesker der ute, menn og Men jeg ønsker deg masse lykke til jeg 0 Siter
tula Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Når alt butter imot, og jeg føler for å be til noen, så ber jeg til "de høyere makter". Om det finnes noe slikt er vel egentlig uvesentlig, for tro kan flytte fjell;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.