Gå til innhold

Hvor mye koster villaforsikringen deres?

Anbefalte innlegg

Gjest shopper alt
Skrevet

Fått tilbud på forsikring til 4797 pr år. Terra. Har ingen samlerabatter.

Skrevet

Jeg syntes det hørtes mye ut. Jeg er llitt usikker på hvor mye jeg har nå, men for noen år siden betalte jeg under kr. 2.000 pr. år. Nå vil jeg anta at det ligger på mellom 2 og 3.000 ett sted.

Huset er under 10 år og er stort.

Husker jeg det skal jeg sjekke i kveld.

Gjest shopper alt
Skrevet

Jeg syntes det hørtes mye ut. Jeg er llitt usikker på hvor mye jeg har nå, men for noen år siden betalte jeg under kr. 2.000 pr. år. Nå vil jeg anta at det ligger på mellom 2 og 3.000 ett sted.

Huset er under 10 år og er stort.

Husker jeg det skal jeg sjekke i kveld.

Vi har et eldre hus (1966), da. Men det er mye som er gjort de senere år blant annet ny varmtvannsbereder, nytt sikringsskap osv.

Skrevet

Vi har et eldre hus (1966), da. Men det er mye som er gjort de senere år blant annet ny varmtvannsbereder, nytt sikringsskap osv.

Hmm, men jeg syntes det hørtes veldig dyrt ut. Ta en telefonrunde og spør hos andre forsikringselskapene.

Jeg glemte å sjekke min i går.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...