Gå til innhold

Han betalte for meg da vi spiste ute.

Gjest ja jeg har skrevet flere innlegg i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg svarte på svar

He he.. Men du spurte jo oss hva det mente. Så svarer du tilbake til oss..

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

18

• ShitDiddelyDo

11

• Mista nikket

5

• Sofline

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168892247' post='3477751]

He he.. Men du spurte jo oss hva det mente. Så svarer du tilbake til oss..

Jeg trekker konklusjoner fra svarene.

Skrevet

Nei det var ikke inkludert. Han insisterte på å betale for meg eetter at vi hadde spist

Du må lære deg å lese mellom linjene ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*lol*

Ja - det var nok den mest logiske grunnen. Snakker vi av erfaring her?

Hehe, nei, egentlig ikke, men svaret på spørsmålet kan variere like mye som svaret på hvor lang en vei er. :)

Men jeg var kanskje i overkant frekk. Dama er nok ikke spesielt gammel. Vet hun litt om mennesker forstår hun at det er umulig å svare henne på det hun spør om.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168892335' post='3477760]

Du må lære deg å lese mellom linjene ;)

Det betyr at jeg betaler ikke for han neste gang.

Skrevet

Hehe, nei, egentlig ikke, men svaret på spørsmålet kan variere like mye som svaret på hvor lang en vei er. :)

Men jeg var kanskje i overkant frekk. Dama er nok ikke spesielt gammel. Vet hun litt om mennesker forstår hun at det er umulig å svare henne på det hun spør om.

Nei jeg er ikke spesielt gammel:)

Skrevet

At du er fattig og han er rik.

Det var det han sa at han hadde mye bedre råd enn meg, men det er da noe at han vil bruke penger på meg:)

Gjest Persille
Skrevet

Nei det var ikke inkludert. Han insisterte på å betale for meg eetter at vi hadde spist

What?

Han betalte for deg nå, underforstått at du nå skylder ham en middag. For å få gjort opp gjelden din - må du invitere ham ut, ergo må dere gå ut en gang til.

Mao - han er interessert i at dere skal ha noe mer med hverandre å gjøre.

Gjest Flystripa
Skrevet

Det var det han sa at han hadde mye bedre råd enn meg, men det er da noe at han vil bruke penger på meg:)

Han vil bare være snill, men ikke kjæreste med deg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei jeg er ikke spesielt gammel:)

Det var det jeg trodde.

Med noen flere år på baken vil du finne ut at våre individuelle motiver varierer like mye som nettopp lengden på en vei.

Men du kan være ganske sikker på at denne gutten er interessert i å bli bedre kjent med deg.

Gjest Persille
Skrevet

Synes ikke du var frekk - jeg undres bare innimellom på hvor du graver frem alt fra :)

Og ikke minst - er du like rett frem i RL også? Eller begrenser det seg til du kan tenke litt på svaret for så å skrive det ned?

Jeg ser liksom for meg at du må være den perfekte å tilbringe dagen med om den i forveien har vært litt kjip, og det ikke er selvforskyldt. Man er garantert å le mer enn snittet :)

Skrevet

What?

Han betalte for deg nå, underforstått at du nå skylder ham en middag. For å få gjort opp gjelden din - må du invitere ham ut, ergo må dere gå ut en gang til.

Mao - han er interessert i at dere skal ha noe mer med hverandre å gjøre.

Håper da det;)

Skrevet

Han vil bare være snill, men ikke kjæreste med deg.

Eller begge deler:)

Gjest Persille
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168892405' post='3477763]

Åh

Skjerp deg a - du er så teit, du skjønner ingenting.

Dumma!

*blir flau over Angelica*

Gjest Persille
Skrevet

Håper da det;)

Hvorfor svarte du at det ikke var inkludert da? Leser du egentlig svarene før du klikker på at du skal svare?

Skrevet

Det var det jeg trodde.

Med noen flere år på baken vil du finne ut at våre individuelle motiver varierer like mye som nettopp lengden på en vei.

Men du kan være ganske sikker på at denne gutten er interessert i å bli bedre kjent med deg.

Han er ikke en gutt, men en mann. Vi er ikke spesielt gamle for det;)

Skrevet

Hvorfor svarte du at det ikke var inkludert da? Leser du egentlig svarene før du klikker på at du skal svare?

Ja jeg gjør det, men jeg har et håp:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Synes ikke du var frekk - jeg undres bare innimellom på hvor du graver frem alt fra :)

Og ikke minst - er du like rett frem i RL også? Eller begrenser det seg til du kan tenke litt på svaret for så å skrive det ned?

Jeg ser liksom for meg at du må være den perfekte å tilbringe dagen med om den i forveien har vært litt kjip, og det ikke er selvforskyldt. Man er garantert å le mer enn snittet :)

Kommer helt an på hvem jeg tilbringer tid med, og sammen med folk jeg ikke kjenner framstår jeg nok ganske sikkert som beskjeden.

Men jeg tenker ikke over hva jeg skal skrive før jeg skriver. Over skulle jeg egentlig bare svare "han er sannsynligvis interessert i deg", men så antok jeg at det ble for dumt å svare det samme som jeg automatisk gikk ut ifra at alle under meg hadde skrevet, og i sånne situasjoner renner det ofte mindre gjennomtenkte ting ut av meg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...