Gå til innhold

Han betalte for meg da vi spiste ute.

Gjest ja jeg har skrevet flere innlegg i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vold er ikke lov!

Snakk om huleboer...

Okei.. Jeg får stjele typen din i stedet, da

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

18

• ShitDiddelyDo

11

• Mista nikket

5

• Sofline

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det betyr sannsynligvis at han er interessert i deg.

Men det kan også bety at han trenger en ny venn i nøden, fordi han har planer om å stå fram som homofil. Det kan være at din skulder ser ut som en veldig god skulder å ha i en slik situasjon.

Sannsynligvis det siste... :-)

Skrevet

1. Han er interessert i å bli bedre kjent med deg.

2. Flystripa har rett.

3. Han har tvangstanker som gjør at han må betale for partall, altså 2, 4, 6, osv.

Andre alternativer ser jeg ikke.

Jeg holder en finger på det første alternativet. Det siste fungererer ikke siden han betalte bare for meg og ikke noen andre.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168893172' post='3477816]

Jeg sjekker alltid gutter opp med å si:

"Hei, du var fin. Skal vi pule?"

Ser ikke vitsen med å gå rundt grøten ;p

*lol*

Gjest Flystripa
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168893368' post='3477833]

3 unger tilsier vel at man har pult tre ganger?

*Forvirra*

Det er i hvertfall det vår eldste sønn sa ved middagsbordet i sommer *LOL* Mannen i huset ble noget overrasket over et sånt spørsmål fra en 6-åring, ja! Samtalen skulle vært filmet!

Skrevet

*Ups* Går det an?!

Hva _vil_ du, da?

Vi skal ut å redde verden sammen. Vi har vært mange steder allerede så vi er i farta:)

Skrevet

Det er i hvertfall det vår eldste sønn sa ved middagsbordet i sommer *LOL* Mannen i huset ble noget overrasket over et sånt spørsmål fra en 6-åring, ja! Samtalen skulle vært filmet!

*LOL*

Jeg har hatt den teorien i mange år om mine egne foreldre og. Mulig jeg skal spørre de!

Gjest Flystripa
Skrevet

Vi skal ut å redde verden sammen. Vi har vært mange steder allerede så vi er i farta:)

Ok, god tur og lykke til :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fortsett med det - vi liker deg best sånn ;)

Og du kjenner jo oss - så her er det bare å la det stå til!

Klarer ikke forandre meg om jeg så vil.

Men jeg styrer meg sånn måtelig. Diskusjoner hvor jeg skjønner at den som spør vil ta det jeg tenker ille opp, klarer jeg å holde meg unna. :)

Skrevet

Hva tror du det betyr? Hva ønsker du at det skal bety?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg holder en finger på det første alternativet. Det siste fungererer ikke siden han betalte bare for meg og ikke noen andre.

Joda, det siste er en god teori.

Han betalte for seg selv (vil jeg tro) og deg. Altså 2.

Han betaler naturligvis ikke for flere med mindre tvangstankene får ham til å styre unna tallet 2.

Men det ville jo vært ustabilt.

Skrevet

Hva tror du det betyr? Hva ønsker du at det skal bety?

Selvfølgelig ønsker jeg at det betyr at han elsker meg mere enn alle andre på denne jord:) Så er jeg redd at han bare er takknemlig og glad for å ha meg som en venn;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168893668' post='3477852]

*LOL*

Jeg har hatt den teorien i mange år om mine egne foreldre og. Mulig jeg skal spørre de!

Den teorien hadde jeg også. Og hadde man ikke barn, hadde man ikke hatt sex. :-) Ergo: den gifte tanta mi var selvsagt jomfru.

Skrevet

Den teorien hadde jeg også. Og hadde man ikke barn, hadde man ikke hatt sex. :-) Ergo: den gifte tanta mi var selvsagt jomfru.

Det MÅ jo bare stemme da :D

Skrevet

Joda, det siste er en god teori.

Han betalte for seg selv (vil jeg tro) og deg. Altså 2.

Han betaler naturligvis ikke for flere med mindre tvangstankene får ham til å styre unna tallet 2.

Men det ville jo vært ustabilt.

Siden han fikk middagen gratis betalte han bare for meg. Teorien din faller om seg selv.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Siden han fikk middagen gratis betalte han bare for meg. Teorien din faller om seg selv.

Han hadde et kvinnfolk som betalte for hans middag?

Skrevet

Han hadde et kvinnfolk som betalte for hans middag?

Neiiiiiiiiiii han er ubrukt til de grader. Hva tror du om meg og han?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Neiiiiiiiiiii han er ubrukt til de grader. Hva tror du om meg og han?

Ingen aning.

Men du sitter med alle korta: Be ham med på middag. Bruk som grunn at du vil gjengjelde den han betalte.

Skrevet

Hvis du er så keen på han, hvorfor spør du ikke ham om han vil komme å spise middag og se film med deg en dag? Svarer han ja er han nok interessert.

Skrevet

Selvfølgelig ønsker jeg at det betyr at han elsker meg mere enn alle andre på denne jord:) Så er jeg redd at han bare er takknemlig og glad for å ha meg som en venn;)

Mye kan utvikle seg fra vennskap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...