Gå til innhold

Han betalte for meg da vi spiste ute.

Gjest ja jeg har skrevet flere innlegg i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Det er ikke inkludert at jeg skal skyle han middag, slik er det bare.

Javel - hvorfor spør du da?

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

18

• ShitDiddelyDo

11

• Mista nikket

5

• Sofline

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168893308' post='3477827]

Det funker ass.

Du skjønne sikkert hva jeg mener når jeg sier at jeg korer i Rune Rudbergs 1001 1002 etc ;)

*lol*

I kveld overgår du deg selv ;)

Gjest Persille
Skrevet

Klarer ikke forandre meg om jeg så vil.

Men jeg styrer meg sånn måtelig. Diskusjoner hvor jeg skjønner at den som spør vil ta det jeg tenker ille opp, klarer jeg å holde meg unna. :)

Den sperren har du ikke for meg?? *fornærmet*

Skrevet

Javel - hvorfor spør du da?

Det er en velkjent bruker som er her igjen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den sperren har du ikke for meg?? *fornærmet*

Hehe, jeg er ikke redd for at du skal ta det jeg skriver ille opp.

Og ikke misforstå: Jeg har ingen sperre i forhold til å fortelle hvem det måtte være her inne hvor dumt jeg mener problemstillingen eller innlegget eller svaret er, uansett om det er folk jeg kjenner, men det er enkelte innlegg det hender jeg leser hvor jeg får fryktelig lyst til å skrive noe som nok hadde fått 90 % her inne til å rable på meg, og de klarer jeg å unngå. Ikke fordi jeg bryr meg om hva 90 % mener om meg, men fordi de sannsynligvis ville hatt rett i at jeg burde holdt kjeft. :)

Gjest Persille
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168893430' post='3477836]

Okei.. Jeg får stjele typen din i stedet, da

Eh, ja - hvilken vil du ha?

* Selger (32) i samme firma, panisk angst for barnet, erklærer sin kjærlighet i fylla, men fullstendig initiativløs og pinglete.

* Advokat (36), leker med kjendisene, vil ha meg som en søt liten konepone på fineste kanten av byen, er sannsynligvis verdensmester i det meste, og trenger noen til å nøre oppunder det.

* Kiter (27), leker med kjendisene han også, benekter å ha noe på gang med meg når han "snakker" (les flørter) med andre jenter (les venninde han ikke kjente igjen), hadde panikk for barnet først, ombestemte seg da noen andre kom inn i bildet, legger aksjer, men forsåvidt dårlige iom at de kun går på den fysiske delen.

* Tidligere kollega (35), muligens spiller på "det andre laget", nyskilt og nyetablert med eget firma, morsom, god på å danse, men ikke min type.

Så - velg i vei :)

Gjest Persille
Skrevet

Det er en velkjent bruker som er her igjen.

Aha *klasker seg i pannen*

Jeg trodde hun bare var schizofren og blind eller noe - skjønte ikke hva hun svarte på.

Gjest Persille
Skrevet

Hehe, jeg er ikke redd for at du skal ta det jeg skriver ille opp.

Og ikke misforstå: Jeg har ingen sperre i forhold til å fortelle hvem det måtte være her inne hvor dumt jeg mener problemstillingen eller innlegget eller svaret er, uansett om det er folk jeg kjenner, men det er enkelte innlegg det hender jeg leser hvor jeg får fryktelig lyst til å skrive noe som nok hadde fått 90 % her inne til å rable på meg, og de klarer jeg å unngå. Ikke fordi jeg bryr meg om hva 90 % mener om meg, men fordi de sannsynligvis ville hatt rett i at jeg burde holdt kjeft. :)

Nei, du har nok rett i det - jeg fortjener jo stort sett det du skriver, og ofte har du helt rett :)

Men når det gjelder "alle andre" - om det ikke var for dem ville jeg ledd mer, og en god latter forlenger livet - så nå holder jeg deg ansvarlig for at jeg kommer til å dø ung!

Skrevet

Aha *klasker seg i pannen*

Jeg trodde hun bare var schizofren og blind eller noe - skjønte ikke hva hun svarte på.

Uansett, trådens nick passer hvertfall bra....

Gjest Persille
Skrevet

Uansett, trådens nick passer hvertfall bra....

Uten tvil :)

Ser hun har fire-fem innlegg på neste side også, så nå er vi vel igang igjen...

Skrevet

Uten tvil :)

Ser hun har fire-fem innlegg på neste side også, så nå er vi vel igang igjen...

Ser sånn ut! Men nå legger jeg inn årene hvertfall - natta ;-)

Skrevet

*lol*

I kveld overgår du deg selv ;)

;)

Jeg har endelig kommet meg over den verste kvalmen som har herjet kroppen min i dag. Har ikke kastet opp på flere timer... Føler meg nesten full ;)

Skrevet

Eh, ja - hvilken vil du ha?

* Selger (32) i samme firma, panisk angst for barnet, erklærer sin kjærlighet i fylla, men fullstendig initiativløs og pinglete.

* Advokat (36), leker med kjendisene, vil ha meg som en søt liten konepone på fineste kanten av byen, er sannsynligvis verdensmester i det meste, og trenger noen til å nøre oppunder det.

* Kiter (27), leker med kjendisene han også, benekter å ha noe på gang med meg når han "snakker" (les flørter) med andre jenter (les venninde han ikke kjente igjen), hadde panikk for barnet først, ombestemte seg da noen andre kom inn i bildet, legger aksjer, men forsåvidt dårlige iom at de kun går på den fysiske delen.

* Tidligere kollega (35), muligens spiller på "det andre laget", nyskilt og nyetablert med eget firma, morsom, god på å danse, men ikke min type.

Så - velg i vei :)

OMG. Jeg klarer ikke å velge!!

:s

Gjest Persille
Skrevet

Ser sånn ut! Men nå legger jeg inn årene hvertfall - natta ;-)

God natt :)

Gjest Persille
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168899234' post='3478075]

OMG. Jeg klarer ikke å velge!!

:s

Der kan du se - det er mitt problem også...

*fnise*

Gjest Princess Peach
Skrevet

*fnise*

Hvem er kjekkest, da? :)

Skrevet

*fnise*

Ok.. Da velger jeg han som er best i senga

Gjest Persille
Skrevet

Hvem er kjekkest, da? :)

Selgeren :)

Han er kjekkest, har best kropp - og så langt best sex! (har ikke testet advokaten da...)

Men han har også mest panikk - så da blir det vanskelig, og jeg kan ikke fortsette å ha sex med ham, for da forelsker jeg meg bare (kjenner meg selv såpass), så da må jeg ty til å ikke snakke med ham i det hele tatt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Selgeren :)

Han er kjekkest, har best kropp - og så langt best sex! (har ikke testet advokaten da...)

Men han har også mest panikk - så da blir det vanskelig, og jeg kan ikke fortsette å ha sex med ham, for da forelsker jeg meg bare (kjenner meg selv såpass), så da må jeg ty til å ikke snakke med ham i det hele tatt.

Usj, men han hørtes jo ut som en tusseladd. Nei, det var ikke enkelt det her. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, du har nok rett i det - jeg fortjener jo stort sett det du skriver, og ofte har du helt rett :)

Men når det gjelder "alle andre" - om det ikke var for dem ville jeg ledd mer, og en god latter forlenger livet - så nå holder jeg deg ansvarlig for at jeg kommer til å dø ung!

De fleste fortjener det jeg skriver. Noen takler bare sannheten langt dårligere enn andre. :)

Ok. Det hender jeg går over streken jeg også ... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...