Gjest Persille Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Usj, men han hørtes jo ut som en tusseladd. Nei, det var ikke enkelt det her. Jeg sa jo det jo 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Jeg sa jo det jo Kan du ikke sjonglere litt da? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Kan du ikke sjonglere litt da? Jeg holder meg unna selgeren - han vet jeg at jeg blir forelsket i, de to andre sjongleres as we speak. *ond* Men, bare så det er sagt, de vet det ikke blir noe mer da - så jeg lurer dem ikke 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Jeg holder meg unna selgeren - han vet jeg at jeg blir forelsket i, de to andre sjongleres as we speak. *ond* Men, bare så det er sagt, de vet det ikke blir noe mer da - så jeg lurer dem ikke Sjongler i vei du. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Aha *klasker seg i pannen* Jeg trodde hun bare var schizofren og blind eller noe - skjønte ikke hva hun svarte på. Pass deg for slettefingeren til webbis nå... ;-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Pass deg for slettefingeren til webbis nå... ;-) De hater meg uansett hva jeg gjør, og terskelen er lavere for meg enn mange andre - så om jeg skal passe meg for dem hele tiden blir det ikke mye skriving 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 De hater meg uansett hva jeg gjør, og terskelen er lavere for meg enn mange andre - så om jeg skal passe meg for dem hele tiden blir det ikke mye skriving Tenkte på det med diagnosen. Men det skjønte du sikkert - skal bare bli spennende å se hvor konsekvente de er på sletting denne gangen. Tror ikke selv de vet hva slags slette-policy de har, bare at den ikke er en demokratisk prosess, kun en eneveldig avgjørelse som ikke trenger begrunnelse. (Fritt etter NHD) Så vi befinner oss i et lite diktatur her ;-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Tenkte på det med diagnosen. Men det skjønte du sikkert - skal bare bli spennende å se hvor konsekvente de er på sletting denne gangen. Tror ikke selv de vet hva slags slette-policy de har, bare at den ikke er en demokratisk prosess, kun en eneveldig avgjørelse som ikke trenger begrunnelse. (Fritt etter NHD) Så vi befinner oss i et lite diktatur her ;-) Du skulle sett begrunnelsen jeg fikk for at de slettet mitt og ikke togli sitt Av hensyn til pårørende til de forskjellige tingene. Det er nemlig ikke ille å være pårørende til vedkommende som ble stemplet som psykopat nå, ifht å være pårørende til noen med ADHD.... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Du skulle sett begrunnelsen jeg fikk for at de slettet mitt og ikke togli sitt Av hensyn til pårørende til de forskjellige tingene. Det er nemlig ikke ille å være pårørende til vedkommende som ble stemplet som psykopat nå, ifht å være pårørende til noen med ADHD.... Da sier de jo at å "diagnostisere" en ukjent person er mye verre enn en navngitt kjendis.. :-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Da sier de jo at å "diagnostisere" en ukjent person er mye verre enn en navngitt kjendis.. :-) Ukjent anonym person... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.