Gå til innhold

Han betalte for meg da vi spiste ute.

Gjest ja jeg har skrevet flere innlegg i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Usj, men han hørtes jo ut som en tusseladd. Nei, det var ikke enkelt det her. :)

Jeg sa jo det jo :)

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

18

• ShitDiddelyDo

11

• Mista nikket

5

• Sofline

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg sa jo det jo :)

Kan du ikke sjonglere litt da? :)

Gjest Persille
Skrevet

Kan du ikke sjonglere litt da? :)

;)

Jeg holder meg unna selgeren - han vet jeg at jeg blir forelsket i, de to andre sjongleres as we speak.

*ond*

Men, bare så det er sagt, de vet det ikke blir noe mer da - så jeg lurer dem ikke :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

;)

Jeg holder meg unna selgeren - han vet jeg at jeg blir forelsket i, de to andre sjongleres as we speak.

*ond*

Men, bare så det er sagt, de vet det ikke blir noe mer da - så jeg lurer dem ikke :)

Sjongler i vei du. :)

Skrevet

Aha *klasker seg i pannen*

Jeg trodde hun bare var schizofren og blind eller noe - skjønte ikke hva hun svarte på.

Pass deg for slettefingeren til webbis nå... ;-)

Gjest Persille
Skrevet

Pass deg for slettefingeren til webbis nå... ;-)

De hater meg uansett hva jeg gjør, og terskelen er lavere for meg enn mange andre - så om jeg skal passe meg for dem hele tiden blir det ikke mye skriving ;)

Skrevet

De hater meg uansett hva jeg gjør, og terskelen er lavere for meg enn mange andre - så om jeg skal passe meg for dem hele tiden blir det ikke mye skriving ;)

Tenkte på det med diagnosen. Men det skjønte du sikkert - skal bare bli spennende å se hvor konsekvente de er på sletting denne gangen. Tror ikke selv de vet hva slags slette-policy de har, bare at den ikke er en demokratisk prosess, kun en eneveldig avgjørelse som ikke trenger begrunnelse. (Fritt etter NHD)

Så vi befinner oss i et lite diktatur her ;-)

Gjest Persille
Skrevet

Tenkte på det med diagnosen. Men det skjønte du sikkert - skal bare bli spennende å se hvor konsekvente de er på sletting denne gangen. Tror ikke selv de vet hva slags slette-policy de har, bare at den ikke er en demokratisk prosess, kun en eneveldig avgjørelse som ikke trenger begrunnelse. (Fritt etter NHD)

Så vi befinner oss i et lite diktatur her ;-)

Du skulle sett begrunnelsen jeg fikk for at de slettet mitt og ikke togli sitt :)

Av hensyn til pårørende til de forskjellige tingene. Det er nemlig ikke ille å være pårørende til vedkommende som ble stemplet som psykopat nå, ifht å være pårørende til noen med ADHD....

Skrevet

Du skulle sett begrunnelsen jeg fikk for at de slettet mitt og ikke togli sitt :)

Av hensyn til pårørende til de forskjellige tingene. Det er nemlig ikke ille å være pårørende til vedkommende som ble stemplet som psykopat nå, ifht å være pårørende til noen med ADHD....

Da sier de jo at å "diagnostisere" en ukjent person er mye verre enn en navngitt kjendis.. :-)

Gjest Persille
Skrevet

Da sier de jo at å "diagnostisere" en ukjent person er mye verre enn en navngitt kjendis.. :-)

Ukjent anonym person...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...