Gå til innhold

Definer forelskelse

Gjest forelsket eller elsker jeg han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å gå forelsket i åresvis uten at noe skjer? Eller å elske noen uten at han gjengjelder det.

Skrevet

Da ville jeg tro at en er forelsket i forelskelsen. At en pleier den følelsen.

Skrevet

Da ville jeg tro at en er forelsket i forelskelsen. At en pleier den følelsen.

Forklar nærmere.

Skrevet

Forklar nærmere.

Det å være forelsket er en deilig følelse. En tenker og tror og setter seg inn i situasjoner med en fyr som en er forelsket i,selv om det ikke er reelt. Da tar en vare på de gode følelsene og det bare fortsetter.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, nå lurte jeg veldig her. Leste "Delfiner forelskelse". Hva i all verden har delfiner med forelskelse å gjøre, tenkte jeg. :)

Skrevet

Hehe, nå lurte jeg veldig her. Leste "Delfiner forelskelse". Hva i all verden har delfiner med forelskelse å gjøre, tenkte jeg. :)

De blir forelska de og ;)

Skrevet

Ja, det går vel an, men da er man ikke helt forankret i virkeligheten. Man lager seg en forestilling i hodet, ofte basert på egne ønsker og fantasier, og blir som en annen sier - forelsket i forelskelsen. Det har lite med den andre å gjøre.

Been there. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...