Gjest forelsket eller elsker jeg han Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Går det an å gå forelsket i åresvis uten at noe skjer? Eller å elske noen uten at han gjengjelder det. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Da ville jeg tro at en er forelsket i forelskelsen. At en pleier den følelsen. 0 Siter
Gjest forelsket eller elsker jeg han Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Da ville jeg tro at en er forelsket i forelskelsen. At en pleier den følelsen. Forklar nærmere. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Forklar nærmere. Det å være forelsket er en deilig følelse. En tenker og tror og setter seg inn i situasjoner med en fyr som en er forelsket i,selv om det ikke er reelt. Da tar en vare på de gode følelsene og det bare fortsetter. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Hehe, nå lurte jeg veldig her. Leste "Delfiner forelskelse". Hva i all verden har delfiner med forelskelse å gjøre, tenkte jeg. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Hehe, nå lurte jeg veldig her. Leste "Delfiner forelskelse". Hva i all verden har delfiner med forelskelse å gjøre, tenkte jeg. De blir forelska de og 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Ja, det går vel an, men da er man ikke helt forankret i virkeligheten. Man lager seg en forestilling i hodet, ofte basert på egne ønsker og fantasier, og blir som en annen sier - forelsket i forelskelsen. Det har lite med den andre å gjøre. Been there. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.