Gå til innhold

Hva er luksus for deg?

Anbefalte innlegg

sunnie1365380407
Skrevet

Hvordan definerer du luksus, og hva gjør du når du skal unne deg selv noe virkelig ekstra?

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sunnie1365380407

11

• ShitDiddelyDo

7

• fineline

6

• amber sun

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Å unne seg noe ekstra er ikke det samme som luksus. Når jeg unner meg noe ekstra så koster det ikke nødvendigvis pener eller er noe eksklusivt.

sunnie1365380407
Skrevet

Å unne seg noe ekstra er ikke det samme som luksus. Når jeg unner meg noe ekstra så koster det ikke nødvendigvis pener eller er noe eksklusivt.

..men det er jo luksus å kunne unne seg noe ekstra, enten det koster penger eller ikke...

Hva unner du deg?

Skrevet

Når jeg legger meg i et nyvasket soverom, med nyskiftede sengeklær. Det synes jeg er skikkelig deilig og litt sånn hverdagsluksus

:o)

Skal ikke så mye til kanskje...

Skrevet

Når jeg legger meg i et nyvasket soverom, med nyskiftede sengeklær. Det synes jeg er skikkelig deilig og litt sånn hverdagsluksus

Oh ja, det er kjempedeilig! :o)

sunnie1365380407
Skrevet

Ja, det er skikkelig luksus det:) Man sover liksom litt bedre da syns jeg, hehe

Skrevet

-Å være helt uten bekymringer - særlig uten de selvpålagte.

-Et uventa glass konjakk på påskeskitur.

-Et godt, varmt bad, enten kar eller badstu, etter en tur i det fri med familie og venner.

-Å krype sammen under ei varm dyne med han jeg er glad i.

-Lang og harmonisk morgenstund med mann og barn.

-Å feire jobbprosjekter med en følelse av å ha gjort en god jobb.

Masse mer. Men det knytter seg mye til familie og venner. Og neste trinn på stigen er mat og drikke, he he.

sunnie1365380407
Skrevet

hmm.. lurer på om jeg skal gå å skifte på senga jeg hehe

Skrevet

Åja, spesiellt hvis sengetøyet har blitt tørket ute samme dagen

Skrevet

..men det er jo luksus å kunne unne seg noe ekstra, enten det koster penger eller ikke...

Hva unner du deg?

Å være sammen med mennesker som tenker på at jeg har det godt hele tiden.

sunnie1365380407
Skrevet

-Å være helt uten bekymringer - særlig uten de selvpålagte.

-Et uventa glass konjakk på påskeskitur.

-Et godt, varmt bad, enten kar eller badstu, etter en tur i det fri med familie og venner.

-Å krype sammen under ei varm dyne med han jeg er glad i.

-Lang og harmonisk morgenstund med mann og barn.

-Å feire jobbprosjekter med en følelse av å ha gjort en god jobb.

Masse mer. Men det knytter seg mye til familie og venner. Og neste trinn på stigen er mat og drikke, he he.

høres luksus ut ;)

er enig i at opplevelser sammen med familien er det beste, mat og drikke er ikke så ille det heller hehe

sunnie1365380407
Skrevet

Å være sammen med mennesker som tenker på at jeg har det godt hele tiden.

ja, slike mennesker er fantastiske...

Skrevet

Det er jeg jammen meg enig med deg i :o) *titter ned på sengetøy som ble skiftet for en uke siden og har matflekker*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Et fireretters måltid med hovedsaklig rå fisk, på Nippon Art eller Alex Sushi, med Kirin og Sake og full trivsel, er noe jeg regner som et voldsomt høydpunkt, og dermed "luksus".

Utenlandsferier likeså.

sunnie1365380407
Skrevet

Finnes de?

ja, men de er sjeldne... dessverre

Skrevet

Det er luksus at noen andre rydder og vasker huset mitt og når jeg skal unne meg noe ekstra så går jeg ut og spiser lunsj eller middag.

Skrevet

Et fireretters måltid med hovedsaklig rå fisk, på Nippon Art eller Alex Sushi, med Kirin og Sake og full trivsel, er noe jeg regner som et voldsomt høydpunkt, og dermed "luksus".

Utenlandsferier likeså.

Utenlandsreiser/ferier er for vanlige til å regnes som luksus.

sunnie1365380407
Skrevet

Det er luksus at noen andre rydder og vasker huset mitt og når jeg skal unne meg noe ekstra så går jeg ut og spiser lunsj eller middag.

åja, det er luksus :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...