sunnie1365380407 Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Hvordan definerer du luksus, og hva gjør du når du skal unne deg selv noe virkelig ekstra? 0 Siter
fineline Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Å unne seg noe ekstra er ikke det samme som luksus. Når jeg unner meg noe ekstra så koster det ikke nødvendigvis pener eller er noe eksklusivt. 0 Siter
sunnie1365380407 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 Å unne seg noe ekstra er ikke det samme som luksus. Når jeg unner meg noe ekstra så koster det ikke nødvendigvis pener eller er noe eksklusivt. ..men det er jo luksus å kunne unne seg noe ekstra, enten det koster penger eller ikke... Hva unner du deg? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Når jeg legger meg i et nyvasket soverom, med nyskiftede sengeklær. Det synes jeg er skikkelig deilig og litt sånn hverdagsluksus ) Skal ikke så mye til kanskje... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Når jeg legger meg i et nyvasket soverom, med nyskiftede sengeklær. Det synes jeg er skikkelig deilig og litt sånn hverdagsluksus ) Skal ikke så mye til kanskje... Oh ja, det er kjempedeilig! ) 0 Siter
sunnie1365380407 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 Når jeg legger meg i et nyvasket soverom, med nyskiftede sengeklær. Det synes jeg er skikkelig deilig og litt sånn hverdagsluksus ) Skal ikke så mye til kanskje... Ja, det er skikkelig luksus det:) Man sover liksom litt bedre da syns jeg, hehe 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 -Å være helt uten bekymringer - særlig uten de selvpålagte. -Et uventa glass konjakk på påskeskitur. -Et godt, varmt bad, enten kar eller badstu, etter en tur i det fri med familie og venner. -Å krype sammen under ei varm dyne med han jeg er glad i. -Lang og harmonisk morgenstund med mann og barn. -Å feire jobbprosjekter med en følelse av å ha gjort en god jobb. Masse mer. Men det knytter seg mye til familie og venner. Og neste trinn på stigen er mat og drikke, he he. 0 Siter
sunnie1365380407 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 Når jeg legger meg i et nyvasket soverom, med nyskiftede sengeklær. Det synes jeg er skikkelig deilig og litt sånn hverdagsluksus ) Skal ikke så mye til kanskje... hmm.. lurer på om jeg skal gå å skifte på senga jeg hehe 0 Siter
Mista nikket Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Når jeg legger meg i et nyvasket soverom, med nyskiftede sengeklær. Det synes jeg er skikkelig deilig og litt sånn hverdagsluksus ) Skal ikke så mye til kanskje... Åja, spesiellt hvis sengetøyet har blitt tørket ute samme dagen 0 Siter
stromme Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Luksus for meg = overskudd av penger ) 0 Siter
fineline Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 ..men det er jo luksus å kunne unne seg noe ekstra, enten det koster penger eller ikke... Hva unner du deg? Å være sammen med mennesker som tenker på at jeg har det godt hele tiden. 0 Siter
sunnie1365380407 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 -Å være helt uten bekymringer - særlig uten de selvpålagte. -Et uventa glass konjakk på påskeskitur. -Et godt, varmt bad, enten kar eller badstu, etter en tur i det fri med familie og venner. -Å krype sammen under ei varm dyne med han jeg er glad i. -Lang og harmonisk morgenstund med mann og barn. -Å feire jobbprosjekter med en følelse av å ha gjort en god jobb. Masse mer. Men det knytter seg mye til familie og venner. Og neste trinn på stigen er mat og drikke, he he. høres luksus ut er enig i at opplevelser sammen med familien er det beste, mat og drikke er ikke så ille det heller hehe 0 Siter
sunnie1365380407 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 Å være sammen med mennesker som tenker på at jeg har det godt hele tiden. ja, slike mennesker er fantastiske... 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Når jeg legger meg i et nyvasket soverom, med nyskiftede sengeklær. Det synes jeg er skikkelig deilig og litt sånn hverdagsluksus ) Skal ikke så mye til kanskje... Det er jeg jammen meg enig med deg i ) *titter ned på sengetøy som ble skiftet for en uke siden og har matflekker* 0 Siter
fineline Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 ja, slike mennesker er fantastiske... Finnes de? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Et fireretters måltid med hovedsaklig rå fisk, på Nippon Art eller Alex Sushi, med Kirin og Sake og full trivsel, er noe jeg regner som et voldsomt høydpunkt, og dermed "luksus". Utenlandsferier likeså. 0 Siter
sunnie1365380407 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 Finnes de? ja, men de er sjeldne... dessverre 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Det er luksus at noen andre rydder og vasker huset mitt og når jeg skal unne meg noe ekstra så går jeg ut og spiser lunsj eller middag. 0 Siter
fineline Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Et fireretters måltid med hovedsaklig rå fisk, på Nippon Art eller Alex Sushi, med Kirin og Sake og full trivsel, er noe jeg regner som et voldsomt høydpunkt, og dermed "luksus". Utenlandsferier likeså. Utenlandsreiser/ferier er for vanlige til å regnes som luksus. 0 Siter
sunnie1365380407 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 Det er luksus at noen andre rydder og vasker huset mitt og når jeg skal unne meg noe ekstra så går jeg ut og spiser lunsj eller middag. åja, det er luksus 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.