Gå til innhold

Hva er luksus for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

åja, det er luksus :)

Ikke nødvendigvis for oss som alltid har det slik.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sunnie1365380407

11

• ShitDiddelyDo

7

• fineline

6

• amber sun

5

Mest aktive i denne tråden

sunnie1365380407
Skrevet

Utenlandsreiser/ferier er for vanlige til å regnes som luksus.

hmm... syns det er ganske så luksus jeg:)

Skrevet

Tåpelig svar. Det er ikke noe du kan bestemme..

sunnie1365380407
Skrevet

Ikke nødvendigvis for oss som alltid har det slik.

da er du heldig...

Skrevet

Å sitte på dekk på ei gammel tresjekte som dunker ut i den sørlandske skjærgården, uten annen tanke enn å nyte dagen....

*gleder meg til sommeren*

Skrevet

da er du heldig...

ikke nødvendigvis;) jeg bare har det slik.

sunnie1365380407
Skrevet

Å sitte på dekk på ei gammel tresjekte som dunker ut i den sørlandske skjærgården, uten annen tanke enn å nyte dagen....

åja sommer... jeg har sittet å bestilt bikinier fra H&M katalogen i dag hehe

Skrevet

åja, det er luksus :)

Jeg kan heldigvis ikke fordra husarbeid og klarer virkelig å se på det som luksus, selv om det skjer to ganger i uka så nyter jeg det hver gang :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke for meg, og det er det hun spør om.

Skrevet

I småbarnsperioden var det luksus å kunne gå alene på butikken.

Nå er det luksus med et par timer alene på badet (unne meg noe)

Men skikkelig luksus er når man kan gå til terapaut å få massasje, eller til frisøren. Skal vi slå litt på stor tromma så dra vi på luksushytte med barna ei natt og et par dager kun meg og min mann :) Det er hærlig.

Skrevet

Ja heeelt enig, glemte den..

hare1365380455
Skrevet

Ferie, fri (alenetid), gå på restaurant....

Skrevet

* Nyte late dager i sola.Gjerne ved sjøen, alene. Utepils på kvelden med gode venner

Høres kanskje ikke ut som luksus. Men har hatt lite sommerferie de siste årene. Og når jeg sitter å ser ut på det stygge været som er nå, så blir sommer lukus :D

* Som noen andre nevnte: Nydusja i nyttsengetøy. Vite at man kan sove så lenge man vil neste dag

Det trenger egentlig ikke være noe sånn store greier, Små gleder kan også være luksus (synes jeg) :)

Skrevet

Luksus kan være små opplevelser som å kunne ligge strak ut på gresset i sola om sommeren.

Eller å legge seg i nytt sengetøy, det er kjempeherlig og gir alltid en følelse av luksus.

Luksus er også å gå til frisøren. Eller til hudpleier.

Følelse av luksus er også når en har vært mye ute og jobbet eller gjort mye, kanskje blitt litt kald, og en er møkkete og svett, og så kan gå inn i en god og varm dusj og dusje lenge...

Skrevet

Det er det vel ikke du som bestemmer vel!

Herregud for et tåpelig svar.

Utenlandsreiser kan veldig godt være luksus selv om det ikke er det for deg.

Gjest Flystripa
Skrevet

Luksus kan være små opplevelser som å kunne ligge strak ut på gresset i sola om sommeren.

Eller å legge seg i nytt sengetøy, det er kjempeherlig og gir alltid en følelse av luksus.

Luksus er også å gå til frisøren. Eller til hudpleier.

Følelse av luksus er også når en har vært mye ute og jobbet eller gjort mye, kanskje blitt litt kald, og en er møkkete og svett, og så kan gå inn i en god og varm dusj og dusje lenge...

Hvordan går det med sveisen?

Skrevet

Å unne seg noe ekstra er ikke det samme som luksus. Når jeg unner meg noe ekstra så koster det ikke nødvendigvis pener eller er noe eksklusivt.

Jo, jeg vil si at å unne seg noe ekstra er luksus.

Skrevet

Hvordan går det med sveisen?

hehe jeg smilte nettopp til meg selv i speilet, og tenkte at jaggu ble det ikke ganske så bra tilslutt. :-D

Det er ikke mye gult igjen nå, det lille som er kan godt være der. Nå er det (nesten) bare lyst og fint, og når jeg nå også fikk volumisert det litt og klemt fram litt krøller i det, så er jeg kjempefornøyd jeg.:-)

Gjest Flystripa
Skrevet

hehe jeg smilte nettopp til meg selv i speilet, og tenkte at jaggu ble det ikke ganske så bra tilslutt. :-D

Det er ikke mye gult igjen nå, det lille som er kan godt være der. Nå er det (nesten) bare lyst og fint, og når jeg nå også fikk volumisert det litt og klemt fram litt krøller i det, så er jeg kjempefornøyd jeg.:-)

Han roper ikke "Glava" etter deg, lengre?! Det er bra! Jeg vet hvor fortvilt man blir når hårprosjekter ser ut til å ta en annen farge enn beregnet.

Jeg er forøvrig en hårkatastrofe for tida. Må gjøre noe snart...

Skrevet

Han roper ikke "Glava" etter deg, lengre?! Det er bra! Jeg vet hvor fortvilt man blir når hårprosjekter ser ut til å ta en annen farge enn beregnet.

Jeg er forøvrig en hårkatastrofe for tida. Må gjøre noe snart...

*LOL*

Nei, han kaller meg ikke Glava lenger. Dessuten sa han i tillegg "nå kan jeg ikke synge Yellow submarine heller lenger..." ;-P

Han syns jeg er fin igjen nå. Så alle hjerter gleder seg. *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...