Gå til innhold

Hva er luksus for deg?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men tog til hovedstaden er bedre enn bil, særlig for ei som kommer fra mer ruralestrøk, som ikke kan lukeparkere, og parkering i P-hus koster mer enn togbilletten t/ret....:)

Ja, det vil også for meg lønne seg økonomisk (og tidsmessig) å kjøre tog, men det forutsetter at man kan stole på at toget kommer - og det er ikke engang tilfelle for meg som bor i Asker, et sted det går tog til hovedstaden 3-4 ganger i timen.

Det funker stort sett bra vår og sommer, men høst og vinter går det helt over styr for dem.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sunnie1365380407

11

• ShitDiddelyDo

7

• fineline

6

• amber sun

5

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det samme slo meg. Men jeg tenkte altså på Oslo Sporveier. Ikke at det er så store forskjellen, tror jeg. :)

Jeg har ikke rare erfaringa med Sporveiene, men jeg tviler ikke på at de er like ille. :)

Skrevet

Luksus er for meg:

-å ha fri til å slappe av

-å kunne gjøre det jeg liker

-å være frisk

-å bo i Norge

-å ha folk rund meg jeg er glad i og som er glade i meg

-slappe av, spise god mat og se en god film

-traske ut å se sola og gresset som kjemper seg opp av snøen på våren

-balle seg inn i pledd en kveld å se noe bra på tv

- å være ute en varm, mørk høstkveld

You name it!:D

Skrevet

Da kan du se for deg den samme situasjonen hvor du i tillegg må fryse ræva av deg i 45 minutter på stasjonen fordi nsb fortsatt ikke har fått med seg at vi bor i Norge, og at det i Norge kan komme snø.

Det er nesten imponerende hvor mye noen snøfnugg påvirker tog og linjer.

Prøv Danmark når snøen kommer, og du vil aldri klager over NSB igjen... :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Prøv Danmark når snøen kommer, og du vil aldri klager over NSB igjen... :-)

Hehe, jeg tviler ikke. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...