Gå til innhold

Har dere fått inn tv nyhetskanalen?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Jeg sliter med å få inn kanalen. har kabel tv.

Får dere inn kanalen greit?

Skrevet

Vi har get og sånn digitalboks. Har ikke fått den inn og har mista filmkanalen 2

Skrevet

Vi har kabeltv.Får ikke inn vi heller.Tror ikke vi får det.

Skrevet

Jeg ser på nå så her er det ikke trøbbel. Kabeltv, get.

Skrevet

Snakker du om en spesiell kanal. Sorry, jeg sitter her og ser på nyhetene på tv2 og tenkte bare på det.

Skrevet

Ja vi får den inn - har dekoder fra Get.

Hvilken kanal får dere den inn på? Har dere mista filmkanalen 2?

Skrevet

Vi har kabeltv.Får ikke inn vi heller.Tror ikke vi får det.

Eg har canal digital. Eg får det inn:-)

Skrevet

Eg har canal digital. Eg får det inn:-)

jepp.Dere får det inn=)Ikke vi med bare kabeltv..*sukk*

Skrevet

Egentlig går dåke ikkje glipp av så veldig mykje, meinar no eg då ;-)

Skrevet

Egentlig går dåke ikkje glipp av så veldig mykje, meinar no eg då ;-)

Ok,hehe!Det er bra!Er sikkert bare mye mas om det samme hele tiden. Den er sikkert genial dersom det skjer noe stort som f.eks terror eller noe lignende!Da viser de sikkert ekstremt mye der!Ellers er det sikkert ikke noe=)

Kunne tenkt meg tv2 filmkanalen. Men men..

Skrevet

Ok,hehe!Det er bra!Er sikkert bare mye mas om det samme hele tiden. Den er sikkert genial dersom det skjer noe stort som f.eks terror eller noe lignende!Da viser de sikkert ekstremt mye der!Ellers er det sikkert ikke noe=)

Kunne tenkt meg tv2 filmkanalen. Men men..

Den har eg :-) Det er mange gamle filmar som blir sendt der. Hadde trudd den var betre :-(

Skrevet

Den har eg :-) Det er mange gamle filmar som blir sendt der. Hadde trudd den var betre :-(

Ok=)Ha en fin kveld videre=) Lyst på noe godt jeg:P hater den mat sulten om kveldene..

Skrevet

Dere kan få den inn med "bare" kabel-TV, ihverfall fra Canal Digital og flere andre kabelleverandører. Men man må kjøpe en digital tuner fra dem.

Skrevet

Dere kan få den inn med "bare" kabel-TV, ihverfall fra Canal Digital og flere andre kabelleverandører. Men man må kjøpe en digital tuner fra dem.

åå..ok.. vi har get(upc)

Skrevet

Ok=)Ha en fin kveld videre=) Lyst på noe godt jeg:P hater den mat sulten om kveldene..

Kva godt du har lyst på då? Søtt eller salt? :-)

Skrevet

Kva godt du har lyst på då? Søtt eller salt? :-)

søtt=)Lyst på masse god mat!hehe.. Litt for glad i mat!karbonade med egg osv..hehe.. helst spise mest mulig:P

Men begrenser meg=)Får sånn mat hunger om kveldene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...