Gå til innhold

Det beste Nintendo DS-spillet!

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Så langt, synes jeg MarioKart.

Hva synes du?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Skulle gjerne likt å finne det ut. Kanskje jeg skal kjøpe DS i påskegave til meg selv? :)

Gjest Flystripa
Skrevet

Skulle gjerne likt å finne det ut. Kanskje jeg skal kjøpe DS i påskegave til meg selv? :)

Det synes jeg du skal gjøre! Vi kjøpte to stk til jul, til guttene i huset. Det er veldig moro etter de har lagt seg! *haha* Og når den ene konsollen ligger til lading, så bruker jeg den andre!

Jeg er blond når det gjelder spill, og måtte le da jeg fant ut at du var med i Mario-spillene *observant*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det synes jeg du skal gjøre! Vi kjøpte to stk til jul, til guttene i huset. Det er veldig moro etter de har lagt seg! *haha* Og når den ene konsollen ligger til lading, så bruker jeg den andre!

Jeg er blond når det gjelder spill, og måtte le da jeg fant ut at du var med i Mario-spillene *observant*

Hehe. Jeg spiller fortsatt på GBA'en min, nå er det Zelda det går på. Klarer jo aldri den siste supervanskelige bossen, grf.

Gjest Flystripa
Skrevet

Hehe. Jeg spiller fortsatt på GBA'en min, nå er det Zelda det går på. Klarer jo aldri den siste supervanskelige bossen, grf.

Hakke peiling på hva du babler om, men nå har jeg et bilde av hvordan du ser ut!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hakke peiling på hva du babler om, men nå har jeg et bilde av hvordan du ser ut!

Hihi, jeg spiller et spill som heter Zelda (egentlig The Legend of Zelda: The Minish Cap), og sliter med å greie den siste slemmingen. Har GBA, Gameboy Advance, den som kom før DS. Litt klarere nå? :)

Peach er søt, ikke sant? ;)

Gjest Flystripa
Skrevet

Hihi, jeg spiller et spill som heter Zelda (egentlig The Legend of Zelda: The Minish Cap), og sliter med å greie den siste slemmingen. Har GBA, Gameboy Advance, den som kom før DS. Litt klarere nå? :)

Peach er søt, ikke sant? ;)

Jepp, har dog aldri spilt Zelda. Kjøp DS Lite da, om du skal handle.

Peach er søt ;o)

Skrevet

Uten tvil: New SuperMario Brothers. På 2.plass: Mario 64 (som nok er min all-time-high favoritt, og grunnen til at jeg kjøpte Nintendo 64 i sin tid til "barna"....)

Skrevet

Mario, men jeg har ikke helt styr på hvilket Mario-spill som heter hva. Hva er Mariokart?

Gjest Flystripa
Skrevet

Mario, men jeg har ikke helt styr på hvilket Mario-spill som heter hva. Hva er Mariokart?

MarioKart er Go-Kart

Skrevet

MarioKart er Go-Kart

Ah... selvfølgelig. Jeg tror også jeg har spilt det når jeg tenker over det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...