Gå til innhold

Røyksugen!!

Gjest når villdyret våkner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp meg, dere.

Jeg slutta å røyke i et halvt år, sprakk så og har nå røyka i 8 mnd. Da jeg slutta sist, gikke jeg opp 12 kg som jeg ENDELIG har klart å kvitte meg med. Begynte på ny frisk med å gå ned i vekt nå etter jul - har fremdeles en BMI på litt over 30..

Har prøvd sånn passe halvhjertet å slutte, uten å klare det. Nå har jeg ikke smakt røyk siden fredag, fordi jeg har hatt besøk av noen som ikke tåler røyk. De dro i formiddag, og jeg tenkte at skit au, nå er jeg jo egentlig slutta, eller? Kørte på med plaster og har holdt meg helt fint - til nå..

Jeg har så lyst på røyk at jeg holder på å klikke! Bedre blir det ikke av at jeg går og snoker og snoker etter noe å stappe i munnen!!

Hjelp meg, hva skal jeg gjøre? Skal jeg slanke meg og slutte å røyke samtidig, bare slanke meg, bare slutte å røyke?

Jeg vil jo begge deler, men motivasjonen for å gå ned i vekt er nok størst... og jeg eter og eter i min lengsel etter den jævla røyken.

Fort! Få noen kriseråd! Kan ikke gå tur e.l. (småbarn i huset) og skal - ideellt sett, gjøre ferdig en skoleopgave i kveld.

Tips? Råd?

Skrevet

Mitt råd og erfaring er at du ikke må bråstoppe å røyke!Hver gang du kjenner suget etter røyk,så tar du deg et par(husk KUN et par)trekk av en røyk.Dette gjør du hver gang du får suget etter røyk!Å hindre deg å røyke sånn helt uten videre vil gjøre deg deprimert!Den metoden fungerte på meg. Tok kun et par trekk hver gang jeg kjente skikkelig sug.. Så klarte jeg meg i noen timer til. Tilslutt glemte jeg de trekkene. Det er snakk om 1 eller 2 trekk for å tilfredstille suget litt!

Prøv dette!Ikke nekt deg selv røyk. Du blir bare verre!

Jeg vet hvordan det er å gå opp i vekt men du må heller fokusere på å slutte å røyke.Blir krøll hvis du tenker på begge deler samtidig. Røyken vekk først,så tar du vekta!Prøv å begrense små spising.Vet det ikke er lett men det er lettere å gå ned i vekt enn å få en hjertesykd for resten av livet!

Lykke til=)

delphina1365380402
Skrevet

Hvis du så Paul McKenna på TVNorge i kveld kan du bruke både spinningteknikken og banketeknikken for å bli kvitt røyksuget!

Skrevet

Hvis du så Paul McKenna på TVNorge i kveld kan du bruke både spinningteknikken og banketeknikken for å bli kvitt røyksuget!

Så ikke det, nei... Sitter og prøver å jobbe :-(

Skrevet

Jeg sprakk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...