Gjest når villdyret våkner... Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Hjelp meg, dere. Jeg slutta å røyke i et halvt år, sprakk så og har nå røyka i 8 mnd. Da jeg slutta sist, gikke jeg opp 12 kg som jeg ENDELIG har klart å kvitte meg med. Begynte på ny frisk med å gå ned i vekt nå etter jul - har fremdeles en BMI på litt over 30.. Har prøvd sånn passe halvhjertet å slutte, uten å klare det. Nå har jeg ikke smakt røyk siden fredag, fordi jeg har hatt besøk av noen som ikke tåler røyk. De dro i formiddag, og jeg tenkte at skit au, nå er jeg jo egentlig slutta, eller? Kørte på med plaster og har holdt meg helt fint - til nå.. Jeg har så lyst på røyk at jeg holder på å klikke! Bedre blir det ikke av at jeg går og snoker og snoker etter noe å stappe i munnen!! Hjelp meg, hva skal jeg gjøre? Skal jeg slanke meg og slutte å røyke samtidig, bare slanke meg, bare slutte å røyke? Jeg vil jo begge deler, men motivasjonen for å gå ned i vekt er nok størst... og jeg eter og eter i min lengsel etter den jævla røyken. Fort! Få noen kriseråd! Kan ikke gå tur e.l. (småbarn i huset) og skal - ideellt sett, gjøre ferdig en skoleopgave i kveld. Tips? Råd? 0 Siter
Musli Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Mitt råd og erfaring er at du ikke må bråstoppe å røyke!Hver gang du kjenner suget etter røyk,så tar du deg et par(husk KUN et par)trekk av en røyk.Dette gjør du hver gang du får suget etter røyk!Å hindre deg å røyke sånn helt uten videre vil gjøre deg deprimert!Den metoden fungerte på meg. Tok kun et par trekk hver gang jeg kjente skikkelig sug.. Så klarte jeg meg i noen timer til. Tilslutt glemte jeg de trekkene. Det er snakk om 1 eller 2 trekk for å tilfredstille suget litt! Prøv dette!Ikke nekt deg selv røyk. Du blir bare verre! Jeg vet hvordan det er å gå opp i vekt men du må heller fokusere på å slutte å røyke.Blir krøll hvis du tenker på begge deler samtidig. Røyken vekk først,så tar du vekta!Prøv å begrense små spising.Vet det ikke er lett men det er lettere å gå ned i vekt enn å få en hjertesykd for resten av livet! Lykke til=) 0 Siter
delphina1365380402 Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Hvis du så Paul McKenna på TVNorge i kveld kan du bruke både spinningteknikken og banketeknikken for å bli kvitt røyksuget! 0 Siter
Gjest når villdyret våkner... Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Hvis du så Paul McKenna på TVNorge i kveld kan du bruke både spinningteknikken og banketeknikken for å bli kvitt røyksuget! Så ikke det, nei... Sitter og prøver å jobbe :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.