Gå til innhold

Hvor gammel til å forelske seg?

Anbefalte innlegg

Gjest er forelsket for tiden
Skrevet

Hva er spesielt gammelt for å være forelsket?

Gjest Pontiac
Skrevet

Forelskelse har ingen alder, og takk og lov for det.

Er vel knappt noe hærligere å se enn skikkelig godt voksne mennesker som er forelsket.

Skrevet

Man er aldri for gammel til å forelske seg!!!

Gjest forelskelse i alle aldre...
Skrevet

Forelsket kan vel en bli fram til den dagen man ligger i graven...eller helst noen dager før, siden man ikke begraves den dagen man dør...:o)

...eller noe sånn...

Skrevet

Forelskelse har ingen alder, og takk og lov for det.

Er vel knappt noe hærligere å se enn skikkelig godt voksne mennesker som er forelsket.

Er det herlig hvis femtiåringer forelsker seg i førtiåringer?

Skrevet

Man er aldri for gammel til å forelske seg!!!

Hvis gamle/voksne mennesker forelsker seg varer det da lenger enn hos de unge?

Gjest Pontiac
Skrevet

Er det herlig hvis femtiåringer forelsker seg i førtiåringer?

Kan ikke se noe feil i alderen der nei.

Så lenge de selv har det bra og gleder seg over forelskelse og hverandre så er det da bare fryd og gammen?

Skrevet

Litt vanskelig å si, men jeg vil anta at det ikke nødvendigvis må vare lenger. Det kommer jo helt an på omstendighetene rundt personene.

Jeg vil tro at også eldre mennesker kan slutte å være forelsket hvis forelskelsen ikke gjengjeldes.

Også må man kanskje se på det med at forelskels går over i kjærlighet. Det skjer kanskje fortere når man er eldre? Jeg vet ikke?

Skrevet

Mmm det var da voldsomt til skriving på deg idag a survivor.

Så forelsket at du bare må få det ut? ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

skulle ikke du legge deg?

"skulle ikke du legge deg?"

Det er sånn man best kjenner igjen pusekatten. Hun begynner med natta-innlegg ved nitiden, og fortsetter med rabiate innlegg kun avbrutt av haugevis av natta-innlegg, fram til det blir stille fra henne.

Da er klokka rundt 04.00.

Skrevet

"skulle ikke du legge deg?"

Det er sånn man best kjenner igjen pusekatten. Hun begynner med natta-innlegg ved nitiden, og fortsetter med rabiate innlegg kun avbrutt av haugevis av natta-innlegg, fram til det blir stille fra henne.

Da er klokka rundt 04.00.

Man ser raskt mønsteret ja..

Skrevet

Forelskelse har ingen alder.

Jeg husker mormoren min fortalte at vi unge bare skulle visst at følelsen av forelskelse aldri endrer seg. Det føles like sterkt når man er 70 som når man er 20 :-)

Gjest Persille
Skrevet

Tidligere "tips og råd" har ikke hjulpet nevneverdig ser jeg?

Skrevet

Jeg tror kanskje man, som voksen, bruker litt lengre tid på å kjenne på følelsene sine før man tar steget helt ut?

Dermed blir det vel også slik at forelskelsen ofte varer lengre (man er sikker på at man virkelig er forelska før man viser det)?

Skrevet

Mmm det var da voldsomt til skriving på deg idag a survivor.

Så forelsket at du bare må få det ut? ;)

Bare et spørsmål av pur nysgjerrighet til våre fastboende "dørvakter";

Hvordan kan dere, ut fra noen få ord fordelt på fire korte innlegg, fastslå at trådstarter har et annet dol-nick og (ikke minst) fastslå hvilket nick det gjelder?

Og dessuten; hvilket motiv har dere for å kompromitere en som stiller et helt ordinært spørsmål?

Skrevet

Hvordan kan dere, ut fra noen få ord fordelt på fire korte innlegg, fastslå at trådstarter har et annet dol-nick og (ikke minst) fastslå hvilket nick det gjelder?

Og dessuten; hvilket motiv har dere for å kompromitere en som stiller et helt ordinært spørsmål?

Spørsmåls-Tom!!

Jeg lurer på det meste, hele tiden.

Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg jaggu trodd det var et katteskinn eller to her.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Man kjenner vel lusa på gangen. Motivet har jeg ingen formening om.

Skrevet

Spørsmåls-Tom!!

Jeg lurer på det meste, hele tiden.

Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg jaggu trodd det var et katteskinn eller to her.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener, men det er sikkert godt ment.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...