Gå til innhold

Hvor gammel til å forelske seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare et spørsmål av pur nysgjerrighet til våre fastboende "dørvakter";

Hvordan kan dere, ut fra noen få ord fordelt på fire korte innlegg, fastslå at trådstarter har et annet dol-nick og (ikke minst) fastslå hvilket nick det gjelder?

Og dessuten; hvilket motiv har dere for å kompromitere en som stiller et helt ordinært spørsmål?

"Bare et spørsmål av pur nysgjerrighet til våre fastboende "dørvakter";"

Er ingen fastboende "dørvakt".

Bare gjenkjente hvem det var. Er det noe ille det da?

"Hvordan kan dere, ut fra noen få ord fordelt på fire korte innlegg, fastslå at trådstarter har et annet dol-nick og (ikke minst) fastslå hvilket nick det gjelder?"

Hyppige tråder med et visst "spesielt" innhold og som gjentar seg, hvor trådstarter som oftest ikke sier særlig mye, vel - det er lett gjennkjennelige fordi personen har laget så mange slike "typiske" tråder før.

"Og dessuten; hvilket motiv har dere for å kompromitere en som stiller et helt ordinært spørsmål?"

Motivet... hm. Jeg bare gjenkjente skrivemåten og antok at det var den personen. Jeg ville antatt det samme om jeg gjenkjente Lagunas skrivemåte f.eks i en "anonym" tråd.

Men jeg forstår hva du mener, jeg kunne like godt spart meg.

Skrevet

Forelskelse kjenner ingen alder! :o) Selv var jeg sinnsykt forelsket i fjor (det har roet seg litt nå), i en alder av 37. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Faren til en venninne av meg har nylig fått ny kjæreste, og de er visst så forelsket.

Han er 86, hun er 80.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...