Gå til innhold

Nedvasking av leilighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

....noen som har peiling på sånn ca pris på nedvasking av leilighet....65 kvm...?

Skrevet

Ok, ikke avskrekkende, men snakker vi svart eller hvitt arbeid nå?

Skrevet

3000 begynner å bli mye.

Sjekk oppå skaper, oppå lister rundt dører, under vaskeservantene, bak panelovner og på baksiden av sisterna på do.

Nedvasking innbefatter også tømming av sluk og vannlåser.

Halvparten av vaskere gjør en svært dårlig jobb, og de gjør dårligere jobb for hvert år. I snitt.

Vær tidlig ute, så du kan sette andre på jobben hvis det ikke er bra. Og ikke betal forskudd.

Skrevet

Vet ikke. Har bare sett at det averteres med slik vask på blandt annet Finn.no for 25-30 kr\m2

Skrevet

Svart eller hvitt avhenger vel av hvor møkkete det er, eller?

Regner selvsagt med at det er hvitt i ditt tilfelle.

:-)

Skrevet

Vet ikke. Har bare sett at det averteres med slik vask på blandt annet Finn.no for 25-30 kr\m2

Skrevet

..forhåpentligvis svart når de begynner og skinnende hvitt når de er ferdige:)

Skrevet

..forhåpentligvis svart når de begynner og skinnende hvitt når de er ferdige:)

Sånn hvit tornado eller no' sånt??

Skrevet

Det er noe inn i hel****s for Jæ****!

:-D

Skrevet

3000 begynner å bli mye.

Sjekk oppå skaper, oppå lister rundt dører, under vaskeservantene, bak panelovner og på baksiden av sisterna på do.

Nedvasking innbefatter også tømming av sluk og vannlåser.

Halvparten av vaskere gjør en svært dårlig jobb, og de gjør dårligere jobb for hvert år. I snitt.

Vær tidlig ute, så du kan sette andre på jobben hvis det ikke er bra. Og ikke betal forskudd.

Fikk en reklamelapp i posten, 3500,- for nedvasking av hus. Men et hus er jo betraktlig større enn en leilighet på 65 kvm.

Vil mye heller male og pusse opp i den nye leiligheten enn å vaske ned den gamle:-)

Skrevet

Det er noe inn i hel****s for Jæ****!

:-D

Gjør det sjæl og plag venner og kjente til å være med på dugnad. Så kjøper du en sydentur for penga.

Kjør på med whitesprit. Den tar det meste.

Skrevet

Gjør det sjæl og plag venner og kjente til å være med på dugnad. Så kjøper du en sydentur for penga.

Kjør på med whitesprit. Den tar det meste.

Jeg må plage venner og kjente med selve flyttingen, har ikke hjerte til å slenge til de vaskefille og salmiakkbøtte i tillegg...:)

Tja, hvis ikke du tar deg en tur over fjellet da, og hjelper meg med de tyngste løftene? ;)

Skrevet

Jeg må plage venner og kjente med selve flyttingen, har ikke hjerte til å slenge til de vaskefille og salmiakkbøtte i tillegg...:)

Tja, hvis ikke du tar deg en tur over fjellet da, og hjelper meg med de tyngste løftene? ;)

*host*...nå blir jeg opptatt en periode, skjønner du :-)

Skrevet

Hvor er de skikkelige mannfolkene når man virkelig har behov for dem? *sukk*

Skrevet

Men til saken; whitesprit er undervurdert i husholdningen. Det lukter jævli, men har du gjenstridig fettrester noe sted, så er det gode greier.

Jeg har gnidd meg i hjel på områder i nærheten av komfyr, grill etc..og fettet er omtrent umulig å knekke.

Inntil jeg i desperasjon brukte whitesprit. Da forsvant det meste.

La det være dagens tips til dols husmødre.

Skrevet

De er vel på ett eller annet solstudio tenker jeg om de ikke er opptatt med pedikyr eller lymfedrenasje.

Skrevet

Du kjenner jo så mange kjekke karer. Noen må da kunne svinge kosten litt for deg, tror du ikke?

Skrevet

Du kjenner jo så mange kjekke karer. Noen må da kunne svinge kosten litt for deg, tror du ikke?

Dessverre så er de langt mellom de skikkelige mannfolka i min krets.

Skrevet

Men til saken; whitesprit er undervurdert i husholdningen. Det lukter jævli, men har du gjenstridig fettrester noe sted, så er det gode greier.

Jeg har gnidd meg i hjel på områder i nærheten av komfyr, grill etc..og fettet er omtrent umulig å knekke.

Inntil jeg i desperasjon brukte whitesprit. Da forsvant det meste.

La det være dagens tips til dols husmødre.

Okay, takk for tipset:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...