Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inni boksen er det en plastkule. Nå lurer jeg på hva den kula gjør der.

Og jeg lurer fælt.

Hjelp meg!

Skrevet

Og dermed avslørte du at du aldri har drukket Guinnes tidligere.

Guinnes er en langsommelig prosess. Den skal skumme, og tappes veldig langsomt. Den skal hvile i glasset i flere minutter etter den er tappet for at skummet skal falle til ro. Fra boks har du ikke den samme effekten som fra en tappekran. Kulen i boksen kan hjelpe til å få hvirvlet opp innholdet i boksen.

Skrevet

Keinstein da...den er der for å passe på at sakene tar seg pent ut i glasset når du heller....tett, fint skum på toppen. Den blander sakene liksom, tror jeg. Dessuten er det jo kuriøst.

Gjest Persille
Skrevet

Den legger seg foran hullet når du heller - og så blir det mer skum. Husk å helle sakte, og vente 3-5 minutter med å drikke :)

Skrevet

Gymnastikk for tunga;)

sånn at du ikke snøvler i ordene før du har drukket mest mulig?:)

spøk til side, jeg aner ikke for jeg liker ikke guinnes øl, men venter spent på andre svar:)

Gjest Strawberryblonde
Skrevet

Det har jeg lurt på også. Håper du får noen brukbare svar.

Skrevet

Og dermed avslørte du at du aldri har drukket Guinnes tidligere.

Guinnes er en langsommelig prosess. Den skal skumme, og tappes veldig langsomt. Den skal hvile i glasset i flere minutter etter den er tappet for at skummet skal falle til ro. Fra boks har du ikke den samme effekten som fra en tappekran. Kulen i boksen kan hjelpe til å få hvirvlet opp innholdet i boksen.

Nope. Det er noe inni kula.

Jeg reiv den opp og fant rester av noe rødt. Som blod.

Skrevet

Keinstein da...den er der for å passe på at sakene tar seg pent ut i glasset når du heller....tett, fint skum på toppen. Den blander sakene liksom, tror jeg. Dessuten er det jo kuriøst.

Godt forslag, men nei.

Skrevet

Den legger seg foran hullet når du heller - og så blir det mer skum. Husk å helle sakte, og vente 3-5 minutter med å drikke :)

Nope.

Skrevet

Nope. Det er noe inni kula.

Jeg reiv den opp og fant rester av noe rødt. Som blod.

En kule vil alltid ha et innholdt av ett eller annet slag.

Er det noe som får deg til å tro at dette røde innholdet har noe som helst med ølet å gjøre ?

Skrevet

Med en liten s til skal det være.

Nei, jeg har ikke svelget den.

Skrevet

Du tar 1 stk halvlitersglass, åpner boksen. Snur boksen opp ned over glasset og lar det stå til :o)

Enjoy!

Skrevet

En kule vil alltid ha et innholdt av ett eller annet slag.

Er det noe som får deg til å tro at dette røde innholdet har noe som helst med ølet å gjøre ?

Ånei! har noen miset dyden sin i den? Jeg kommer tilbake når helsemyndighetene har utredet saken. Det vil ta noen år. Men vi er tålmodige på DOL.

Skrevet

Du tar 1 stk halvlitersglass, åpner boksen. Snur boksen opp ned over glasset og lar det stå til :o)

Enjoy!

Den perfekte oppskrift på å ødelegge en god øl.

Skrevet

Enjoy!

Det der er et knefall for enkle løsninger og naive holdninger.

Skrevet

Den perfekte oppskrift på å ødelegge en god øl.

Ikke ifølge Irene, men de vet neppe noe om guinnes da...

"it seems that no-one outside of ireland can pour guinness properly! :bang head "

Skrevet

Aha!

"Man får kjøpt stout på boks og flaske, og boksvarianten inneholder en egen gasskapsel med nitrogengass som det går hull på når boksen åpnes"

Men hvilken gass?

Jeg tipper nitrogen. Andre tips?

Siden du ikke slår deg til ro med det det tipper jeg at du nok har fått en unik boks med noen adre gasser. Sikkert ikke noe veldig helsefarlig. Natti natti!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...