Gå til innhold

reflektor i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp. Men de var fem år gamle, så de var vel litt store til å bruke nattbleie, så noen slags belønning måtte han vel finne på. Selv om de fleste klarer seg med klistremerker eller klinkekuler ;)

Ville nok valgt en annen form for belønning jeg, om det er riktig med bølnning i en slik situasjon da.

Uff, fikk vondt av han lille stakkar`n som ikke fikk noen "belønning" jeg. Kan ikke være noen god måte å starte dagen på det vel om man ser at begge de to andre før og man ikke får selv uansett hvor hardt man forsøker å holde seg tørr :o(

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

9

• vanilje

8

• Caloni Makaroni

8

• Mrs. Wallace

3

Mest aktive i denne tråden

Caloni Makaroni
Skrevet

Ville nok valgt en annen form for belønning jeg, om det er riktig med bølnning i en slik situasjon da.

Uff, fikk vondt av han lille stakkar`n som ikke fikk noen "belønning" jeg. Kan ikke være noen god måte å starte dagen på det vel om man ser at begge de to andre før og man ikke får selv uansett hvor hardt man forsøker å holde seg tørr :o(

Jepp. Men faren ble ikke irritert eller noe sånt, da. Han sa "kanskje i morgen". Men jeg syntes det var litt unødvendig at han "veide" bleien litt i hånden, mens de andre kontrollerte han ikke.

Skrevet

Dokumentaren sendes omigjen lørdag kl. 1410.

Søk på f.eks. "triplets Ian Lars Piers", så kommer det opp flere artikler om familien.

Takk for tipset, er noen jeg vil oppfordre til å se programmet.

Skrevet

Jepp. Men faren ble ikke irritert eller noe sånt, da. Han sa "kanskje i morgen". Men jeg syntes det var litt unødvendig at han "veide" bleien litt i hånden, mens de andre kontrollerte han ikke.

Kan jo være at de to andre var tørre da, og da hadde han jo kun en bleie å kontrollere? Jeg så i hvert fall ikke mer enn en av guttene med bleie på seg.

Caloni Makaroni
Skrevet

Kan jo være at de to andre var tørre da, og da hadde han jo kun en bleie å kontrollere? Jeg så i hvert fall ikke mer enn en av guttene med bleie på seg.

Ja, det kan være. Jeg la bare merke til at han spurte alle tre, og at to av dem fikk sjokolade, mens den tredje fikk veid bleien sin og fikk ikke sjokolade.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...