Gjest jente855 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 noen som selv har erfaringer med dette, eller som har vært vitne til/kjenner andre som lever slik,altså to jenter sammen, som i et seriøst forhold? da mener jeg alt fra hvordan de er åpne om det, hvordan familien håndterer situasjonen, adoptering e.l for å få barn, om det merkes noen forskjell på hvem som er "mannen i forholdet" e.l, om det oppstår sjalusi i forhold til andre veninner, siden de fleste jenter ofte har mange jentevenner... jeg er i mitt første seriøse forhold med ei jente nå og har en del tanker rundt dette, ettersom dette er relativt nytt for meg. familien min vet ikke om det, men jeg vet med meg selv at dette er det jeg vil. jeg har aldri hatt slike følelser for et annet menneske før og vil ikke at det skal bli ødelagt av fordommer e.l som mine nærmeste måtte ha. grunnen til at jeg poster dette innlegget er at jeg lurer litt på hva jeg har i vente i fremtiden, hvis det viser seg å bli oss to. jeg opplever det å være sammen med ei jente som både lettere og vanskeligere på samme tid..har kun hatt gutte kjærester tidligere. litt av grunnen til at det er vanskelig er nettopp disse jentevennene. som alle vet er jenter mer kompliserte enn gutter, tar seg gjerne lettere nær av ting..og vi opplever at våre veninner blir "sjalu" på forholdet vårt. at en bestemt jente foretrekkes fremfor veninnene er ikke lett å godta for alle...selv om de vet vi er kjærester, og har et kjærlighetsforhold på samme nivå som om det var jente og gutt. så lurer jeg på om noen sitter med de samme følelsene/spørsmålene? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262232-leve-med-en-jente/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg har kjent to jenter i snart 30 år som har levd sammen siden de var unge. Jeg kjenner dem ikke så godt at jeg vet om alle eventuelle problemer. Kontakten med dem har vært svært liten i de siste årene. Men rent familieforhold tror jeg har gått rimelig bra, selv om jeg tror at det var litt baluba i starten. De var endel av en stor venninne gjeng, men det fungerte ikke. Uten at jeg skal si det sikkert så tror jeg ikke at de har så mye med disse venninne å gjøre lenger. Jeg vet at det var mye sjalusi og uvennskap. Skal vel mye til for at en hel flokk med bare jenter skal klare å være gode venninner. De gjør alt til problemer og intriger. De forsøkte for endel år siden for å ta opp igjen kontakten, de reiste på en hyttetur, men det skar seg totalt. I dag tror jeg de ikke har så veldig mange nære venner eller venninner. Men trives sammen det gjør disse to godt, slik jeg forstår det. De hadde nok ikke vært sammen så lenge om de ikke hadde gjort det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262232-leve-med-en-jente/#findComment-2098872 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøffgakkmøbææ Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 virker som om det er de samme gledene og problemene i forhold uansett kjønn.....de jeg kjenner som er bifile synes jo det var litt skuffende:=) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/262232-leve-med-en-jente/#findComment-2102382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.