Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jdh28

Hei! Jeg er ei jente på 28 år som nå gjerne vil ha barn.Vi har prøvd i over ett år , og jeg har ikke brukt prevensjon på ca 3år.Min menstruasjons-syklus er blitt forandret de siste to årene.Jeg har nå menstruasjon hver 7.uke ca.Jeg har hatt den uregelmessig før også.Det skal sies at jeg har slitt med spiseforstyrrelser siden jeg var tenåring.Både anorexi og bulimi.men prøver å holde det i sjakk,selv om det i perioder kan bli litt lite næring.Jeg er 163cm lang , og veier nå 47kg.Jeg har vært hos lege/gynekolog og de har ikke funnet noe galt,bortsett fra cyster på eggstokkene,men det ble ansett for å være ufarlig.Vi vurderer nå at han skal sjekke seg.Men jeg lurer på om det uansett kan være noe galt med meg?Hvorfor får jeg mens så sjelden,og jeg blir usikker på når jeg har eggløsning..Foreløpig takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/262239-jdh28/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...