Gå til innhold

Snakker om å miste hue!

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

*gulp*

Hvorfor må de henrette hele familien til fyren i tillegg? Syke mennesker.

ShitDiddelyDo
Skrevet

*gulp*

Han var ikke mors beste barn han her heller.

Men det er usivilserte tilstander dette med dødsstraff. Tenk deg den følelsen man må ha før man går til galgen og vet at det er slutt om få strakser ...

Forferdelige greier.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men det er usivilserte tilstander dette med dødsstraff. Tenk deg den følelsen man må ha før man går til galgen og vet at det er slutt om få strakser ...

Forferdelige greier.

Uff, jeg blir kvalm bare av å tenke på det. Så barbarisk. Det er jo rene middelaldertilstander der nede for tida.

Skrevet

Forferdelige greier.

Det er vel ikke spesielt annerledes en den kliniske avrettingen som skjer i USA, resultatet er det samme.

Henrettelser er barbariske, og burde være ulovlig uansett metode og sted.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Uff, jeg blir kvalm bare av å tenke på det. Så barbarisk. Det er jo rene middelaldertilstander der nede for tida.

Ja, men det der gjelder vel i store deler av midtøsten og deler av Asia.

Og USA.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er vel ikke spesielt annerledes en den kliniske avrettingen som skjer i USA, resultatet er det samme.

Henrettelser er barbariske, og burde være ulovlig uansett metode og sted.

Jupp.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Og USA.

Ja, uansett er det til å bli kvalm av.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, uansett er det til å bli kvalm av.

Får skrive som jeg skrev til McLoud:

Jupp.

Skrevet

Og USA.

Og deler av Afrika.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Får skrive som jeg skrev til McLoud:

Jupp.

Hadde vært en verre straff å bli innesperret til de døde av seg selv.

Skrevet

Ja, huff!! så det der, de må jo ha gjort noe med ham etter henrettelsen, *grøsser*

liker ikke disse henrettelsene jeg!

Skrevet

Ja, huff!! så det der, de må jo ha gjort noe med ham etter henrettelsen, *grøsser*

liker ikke disse henrettelsene jeg!

Det er ikke noe framtid i henrettelser.

Skrevet

Det er ikke noe framtid i henrettelser.

nettopp... jeg har ikke svaret, men synes henrettelser er noe vi ikke burde gjøre uansett..

når det kommer til forbrytelser som dette burde de selvfølgelig bures inne for livstid, men til og med da vil enkelte mennesker mishandle osv... jeg forsvarer så absolutt ikke grusomheter som disse menneskene skal ha begått.., men når det kommer til straff tror jeg nok "glemselen" er mer enn grusom nok for mennesker som dette, de vi nemlig huskes uansett om det er onde gjerninger, hva er da bedre enn å la være og snakke om dem eller hva de har gjort?:)....

La dem heller bli hvor de er "bak lås"! og ikke nevn dem med et ord, tror det er mer enn straff nok, slike mennesker elsker avisoppslag osv....

Skrevet

*gulp*

Grunnen er ikke at de er i hans familie. Grunner er de forbrytelser de var ansvarlig for.

Og slik sett slipper de vesentlig enklere unna, enn hva de utsatte svært mange andre for.....bevisst og med overlegg.

Så jeg klarer ikke å føle noen som helst medfølelse for disse.

Skrevet

De var ikke høye i hatten forstår jeg, forståelig nok, men de tenkte nok ikke på alle de selv har sørget for å havne i døden. De tenkte nok ikke på hvor redde de må ha vært.

Jeg klarer ikke å ha noen medfølelse for disse galningen, men om det er riktig å henrette dem, det er en annen sak.

Tror kanskje at det hadde vært bedre om de satte inne resten av livet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...