Sofline Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Hehe, ja noe sånt. Det hørtes fint ut:-) Litt á la blodtypene. Spørsmålet er bare hva et 0-menneske er. 0 Siter
mrxx Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Litt á la blodtypene. Spørsmålet er bare hva et 0-menneske er. 0 menneske? Ja si det, det vet jeg ikke, men det hørtes litt kjedelig ut. Håper jeg ikke er det:-) 0 Siter
Sofline Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 0 menneske? Ja si det, det vet jeg ikke, men det hørtes litt kjedelig ut. Håper jeg ikke er det:-) Det høres kjedelig ut ja. Du er ikke kjedelig; helt klart et AB-menneske. :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Det høres kjedelig ut ja. Du er ikke kjedelig; helt klart et AB-menneske. :-) Så bra Sofine, du burde egentlig sette på capslocken da du skriver slikt til meg, hehe. 0 Siter
Sofline Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Så bra Sofine, du burde egentlig sette på capslocken da du skriver slikt til meg, hehe. :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 På dansk frokost-tv var det i dag et intervju med en som hadde startet en B-menneske forrening som skulle jobbe for forskyvning av arbeidstider, åpningstider mv. Der kom de også med en statistikk som sa at undersøkelser viser at 10-15 % av befolkningen er utpregede A-mennesker, mens opp til 25% er utpregede B-mennesker. Og det ser ut til at det er flest B-dolere i denne tråden i hvert fall. :-) Hvis man hadde forskjøvet arbeidstiden til å passe b-mennesker, så hadde b-menneskene bare sittet enda lenger oppe om natten, skjønner du vel. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Et skikkelig A menneske! Har en tendens til å mene at B-mennesker virker litt late. Ikke kommer de presis til jobben, ikke er de klare i tide til å reise hjemmefra i rett tid osv.. Og når man burde legge seg, så sitter de oppe og ser på tv. PÅ den andre siden er det usosialt å bli bevisstløst trøtt kl 20.30. Men står jo opp når det er morgen da. DET er ikke sant. Selv om jeg er B-menneske, kommer jeg alltid presis (helst i god tid før) til jobb, og har ikke problemer med å komme meg ut døra i tide. Sånne mennesker er en helt annen rase og har ikke noe med A eller B å gjøre. 0 Siter
Sofline Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Hvis man hadde forskjøvet arbeidstiden til å passe b-mennesker, så hadde b-menneskene bare sittet enda lenger oppe om natten, skjønner du vel. Det er ikke jeg som går inn for dette altså... :-) Men godt poeng! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Det er ikke jeg som går inn for dette altså... :-) Men godt poeng! Vi får bare venne oss til at vekkerklokka er verdens verste monster og at lakenskrekk er hverdagskost. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Et skikkelig A menneske! Har en tendens til å mene at B-mennesker virker litt late. Ikke kommer de presis til jobben, ikke er de klare i tide til å reise hjemmefra i rett tid osv.. Og når man burde legge seg, så sitter de oppe og ser på tv. PÅ den andre siden er det usosialt å bli bevisstløst trøtt kl 20.30. Men står jo opp når det er morgen da. Jeg er b-menneske til de grader, men kommer alltid presis til det jeg skal, selv om det er tidlig. Det er forskjell på og være b-menneske og være lat. Jeg er trøtt om morgene uansett når jeg legger meg, men har ikke problemer med og stå opp! Jeg gjør det bare ikke hvis jeg ikke må. Det er en stor forskjell ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 C, D, E, en plass der ;o) He he, jeg liker og sove lenge. Men jeg står såklart opp om jeg må, forsover meg svært sjelden. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 DET er ikke sant. Selv om jeg er B-menneske, kommer jeg alltid presis (helst i god tid før) til jobb, og har ikke problemer med å komme meg ut døra i tide. Sånne mennesker er en helt annen rase og har ikke noe med A eller B å gjøre. Jeg er den som er mest B i vennekretsen vår. Men det er alltid jeg som er først klar når vi skal noe. Og kommer så og si alltid for tidlig. 0 Siter
Sofline Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Vi får bare venne oss til at vekkerklokka er verdens verste monster og at lakenskrekk er hverdagskost. Hehe... :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 C, D, E, en plass der ;o) He he, jeg liker og sove lenge. Men jeg står såklart opp om jeg må, forsover meg svært sjelden. :-) Jeg er også flik til å stå opp når jeg skal, bare så det er sagt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg pleier å kalle meg Å-menneske. Jeg kan sove når som helst og hvor som helst og er er glad at ungene mine er store og klarer seg sjøl en stund. Men det gikk når ungene var små også, jeg sto opp klokka 5 og overlevde de årene også. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg er den som er mest B i vennekretsen vår. Men det er alltid jeg som er først klar når vi skal noe. Og kommer så og si alltid for tidlig. Har alltid kommet i god tid til skole og jobb. Selv da jeg gikk på vgs og måtte stå opp halv sju hver dag (hat!) var jeg på skolen en halvtime før første time begynte. 0 Siter
Sofline Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Jeg pleier å kalle meg Å-menneske. Jeg kan sove når som helst og hvor som helst og er er glad at ungene mine er store og klarer seg sjøl en stund. Men det gikk når ungene var små også, jeg sto opp klokka 5 og overlevde de årene også. Å-menneske; den var ny! :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Har alltid kommet i god tid til skole og jobb. Selv da jeg gikk på vgs og måtte stå opp halv sju hver dag (hat!) var jeg på skolen en halvtime før første time begynte. Jeg syns senga er fryktelig fristendes når jeg står tidlig opp, men legger meg ikke igjen. På mandag skal jeg ta ett tidlig fly, jeg liker det ikke, men vet at jeg såklart står opp i god tid, og kommer meg avgårde. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg syns senga er fryktelig fristendes når jeg står tidlig opp, men legger meg ikke igjen. På mandag skal jeg ta ett tidlig fly, jeg liker det ikke, men vet at jeg såklart står opp i god tid, og kommer meg avgårde. Jeg er livredd for å komme for sent til sånne ting, så da er jeg oppe i god tid, ja! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg er livredd for å komme for sent til sånne ting, så da er jeg oppe i god tid, ja! Jeg også. Og så flyr jeg mye om natta. Samme med eksamener, jeg har avgitt minst 5 i søvne. Både uten klær, uten blyant, i feil lokale ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.