Dorthe Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Å-menneske; den var ny! :-) Hehe, som sagt, jeg kan sove døgnet rundt ) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 B Elsker å sitte lenge oppe om kveldene og sove lenge på mårran 0 Siter
Piraye Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 B. Om jeg klarer å dra meg opp 8 på morgenen eller sover til 13-14, har ingen betydning for når jeg sovner på kvelden. Sovner ikke før etter 0300 uansett om jeg legger med tidlig og sover helst over 12 timer. Døgnet passer ikke meg! Og det er SLITSOMT! Prata akkurat med en B-kompis om hvor fantastisk deilig og lettvindt det hadde vært å være A-msk. 0 Siter
alwaysme Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg er b-menneske til de grader, men kommer alltid presis til det jeg skal, selv om det er tidlig. Det er forskjell på og være b-menneske og være lat. Jeg er trøtt om morgene uansett når jeg legger meg, men har ikke problemer med og stå opp! Jeg gjør det bare ikke hvis jeg ikke må. Det er en stor forskjell ) Det er derfor jeg sier har en tendens til å mene, for de jeg kjenner som er B mennesker ikke klarer dette over tid. Fullt mulig (mest sannsynlig) at det er råtne folk som er slik, og at de jeg kjenner er av den sorten. Har bare sett hvilket kaos de får på morningen av å stå opp 35 min før avgang når de skal 5 stk ut av huset med sekker og bager, stelle hunder, hester og div andre husdyr.. Komisk kaotisk i mine øyne, særlig når de har en ferge å rekke. 0 Siter
alwaysme Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 DET er ikke sant. Selv om jeg er B-menneske, kommer jeg alltid presis (helst i god tid før) til jobb, og har ikke problemer med å komme meg ut døra i tide. Sånne mennesker er en helt annen rase og har ikke noe med A eller B å gjøre. Det er derfor jeg sier har en tendens til å mene, for de jeg kjenner som er B mennesker ikke klarer dette over tid. Fullt mulig (mest sannsynlig) at det er råtne folk som er slik, og at de jeg kjenner er av den sorten. Har bare sett hvilket kaos de får på morningen av å stå opp 35 min før avgang når de skal 5 stk ut av huset med sekker og bager, stelle hunder, hester og div andre husdyr.. Komisk kaotisk i mine øyne, særlig når de har en ferge å rekke 0 Siter
alwaysme Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Det har ikke noe med å være B-menneske å gjøre om man kommer for sent eller ikke. Det er i alle fall ikke min erfaring... Det er derfor jeg sier har en tendens til å mene, for de jeg kjenner som er B mennesker ikke klarer dette over tid. Fullt mulig (mest sannsynlig) at det er råtne folk som er slik, og at de jeg kjenner er av den sorten. Har bare sett hvilket kaos de får på morningen av å stå opp 35 min før avgang når de skal 5 stk ut av huset med sekker og bager, stelle hunder, hester og div andre husdyr.. Komisk kaotisk i mine øyne, særlig når de har en ferge å rekke 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Det er derfor jeg sier har en tendens til å mene, for de jeg kjenner som er B mennesker ikke klarer dette over tid. Fullt mulig (mest sannsynlig) at det er råtne folk som er slik, og at de jeg kjenner er av den sorten. Har bare sett hvilket kaos de får på morningen av å stå opp 35 min før avgang når de skal 5 stk ut av huset med sekker og bager, stelle hunder, hester og div andre husdyr.. Komisk kaotisk i mine øyne, særlig når de har en ferge å rekke. Jeg kjenner noen slike jeg også du, og fatter ikke at de orker. Men poenget mitt var at mange ikke er slik, selv om de er b-mennesker ) 0 Siter
alwaysme Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har gått fra B til C etter at jeg begynte å jobbe. Legger meg stuptrøtt i 23-tida, og er like trøtt kl. 6.30 når jeg må stå opp. Samboeren er A-menneske, og jeg nyter godt av det, for i helgene får jeg servert sen frokost idet jeg drar meg ut av senga sånn i 10-tida Hvis du klarer å holde deg oppe helt til 23, så er du nok mer b enn a ihvertfall... Du får ikke mye søvn vil jeg si. Jeg vil i seng 21.00-21.30 når jeg må opp kl 06.00.. 0 Siter
alwaysme Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg kjenner noen slike jeg også du, og fatter ikke at de orker. Men poenget mitt var at mange ikke er slik, selv om de er b-mennesker ) Skjønte det ;-) Ville ro litt for å lappe over evt å ha virket ufin, for det var ikke hensikten. Ikke alltid alt kommer like riktig ut. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Skjønte det ;-) Ville ro litt for å lappe over evt å ha virket ufin, for det var ikke hensikten. Ikke alltid alt kommer like riktig ut. Det skrevne ord virker ofte mye hardere enn om man prater sammen. Men jeg skjønte hva du mente. He her, er mange som sier jeg er lat, men jeg er jo ikke det, bare glad i og sove om morgenen. ) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg pleier å kalle meg Å-menneske. Jeg kan sove når som helst og hvor som helst og er er glad at ungene mine er store og klarer seg sjøl en stund. Men det gikk når ungene var små også, jeg sto opp klokka 5 og overlevde de årene også. Jeg også pleier si jeg er Å-menneske. Artig at også andre bruker uttrykket. :-) 0 Siter
alwaysme Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Det skrevne ord virker ofte mye hardere enn om man prater sammen. Men jeg skjønte hva du mente. He her, er mange som sier jeg er lat, men jeg er jo ikke det, bare glad i og sove om morgenen. ) Sant nok. Jeg mener at så lenge man holder avtaler og kommer presis er det ikke latskap og sove avogtil. Men i slike tilfeller jeg er vant med skippes husarbeid, jobben, skolen, avtaler, brøyte/strø veier osv til fordel for å "porke og sove". DET er det jeg mener er latskap ;-) 0 Siter
Puzen Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg er et veldig B-menneske. Jeg får aldri sove før kl 3 på natta selv om jeg er dødstrøtt. Jeg bare ligge å vrir meg om jeg legger meg kl 24. Ofte må jeg stå opp kl 05:45 og da legger jeg meg når jeg kommer hjem kl 16, står opp rundt 19 og legger meg igjen kl 02. Da går dagene rundt. Andre dager tvinger jeg meg i seng rundt 03 (helst vil jeg være oppe til 05) og står opp rundt 12 om jeg er fornuftig. Jeg forsover meg aldri og kommer alltid tidsnok likevel. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Sant nok. Jeg mener at så lenge man holder avtaler og kommer presis er det ikke latskap og sove avogtil. Men i slike tilfeller jeg er vant med skippes husarbeid, jobben, skolen, avtaler, brøyte/strø veier osv til fordel for å "porke og sove". DET er det jeg mener er latskap ;-) Da er vi enige ) Nå skal jeg innrømme at jeg fort får alle pigger ute. Jeg er kronisk syk, itillegg til b-menneske. Og ofte blir jeg anklaget for og være lat, da har jeg gjerne hatt en dårlig dag. Noen avtaler må jeg bare avlyse, men i det store og hele er jeg presis og gjør mitt ytterste for og holde slike ting. Jeg bør ikke være så hårsår, men man blir dessverre fort det. Men skjønner hva du mener, og vi er enige vi ) 0 Siter
nypa Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har gått mer og mer over fra B til A. Er veldig trøtt om kvelden. Sovnet til nytt på nytt på fredagen.... :-/ 0 Siter
Sofline Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Det er derfor jeg sier har en tendens til å mene, for de jeg kjenner som er B mennesker ikke klarer dette over tid. Fullt mulig (mest sannsynlig) at det er råtne folk som er slik, og at de jeg kjenner er av den sorten. Har bare sett hvilket kaos de får på morningen av å stå opp 35 min før avgang når de skal 5 stk ut av huset med sekker og bager, stelle hunder, hester og div andre husdyr.. Komisk kaotisk i mine øyne, særlig når de har en ferge å rekke Jeg kjenner flere familier som har det sånn; A-mennesker alle sammen... 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg er B-menneske deluxe. Skulle ønske jeg var A-menneske så jeg fikk litt mer ut av dagen. 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg er nok B-menneske. Med småbarn så forløper en lørdag seg sånn. Opp 6.30, vekker mannen 9.30. Sover da fra 9.30 til 11.30. Står opp og legger barnet, slumrer på sofaen fra 12.00 til 14.00, og da endelig er jeg klar for dagen. Men fungerer jo på jobb selv om jeg begynner 8.00, det er ikke noe sånn stort problem liksom. 0 Siter
Sofline Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Jeg er nok B-menneske. Med småbarn så forløper en lørdag seg sånn. Opp 6.30, vekker mannen 9.30. Sover da fra 9.30 til 11.30. Står opp og legger barnet, slumrer på sofaen fra 12.00 til 14.00, og da endelig er jeg klar for dagen. Men fungerer jo på jobb selv om jeg begynner 8.00, det er ikke noe sånn stort problem liksom. Du får i hvert fall sovet selv med barn i hus. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.