Dorthe Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har ikke hørt noen bruke uttrykket "Å-menneske" i søvn-relasjoner. Men jeg har hørt en som omtalte ei anna dame at hun "hadde visstnok Å i BH!" ;-) Hihi, det har aldri jeg hørt ) 0 Siter
morsan Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Hihi, det har aldri jeg hørt ) *S* Men det sier i grunnen alt! 0 Siter
Sofline Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Skal se vi er mange ) Jeg synes det var et morsomt uttrykk. Kanskje jeg også begynner med det... :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg synes det var et morsomt uttrykk. Kanskje jeg også begynner med det... :-) Det passer for oss som ekstremt nattemennesker og kan sove halve dagen og gjerne resten av dagen også ) 0 Siter
Sofline Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Det passer for oss som ekstremt nattemennesker og kan sove halve dagen og gjerne resten av dagen også ) Så er jeg sammen med en Å-mann. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Er selv et utpreget B-menneske og ble veldig glad da jeg leste i avisen idag (Daily Mail) at det naa er en stor aksjonsgruppe, stoettet av forskere, som krever at samfunnet skal tilrettelegges for baade A og B-mennesker. Kanskje det smitter til Norge? Senere skolestart ( forskerne mener helt alvorlig at B-barn boer faa begynne skoledagen rundt lunch-time), flexi-tid for B-foreldre i jobb.... *ser en lysere fremtid* 0 Siter
Gjest skal Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Er selv et utpreget B-menneske og ble veldig glad da jeg leste i avisen idag (Daily Mail) at det naa er en stor aksjonsgruppe, stoettet av forskere, som krever at samfunnet skal tilrettelegges for baade A og B-mennesker. Kanskje det smitter til Norge? Senere skolestart ( forskerne mener helt alvorlig at B-barn boer faa begynne skoledagen rundt lunch-time), flexi-tid for B-foreldre i jobb.... *ser en lysere fremtid* JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! *klar for å gå i tog med faner* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Er selv et utpreget B-menneske og ble veldig glad da jeg leste i avisen idag (Daily Mail) at det naa er en stor aksjonsgruppe, stoettet av forskere, som krever at samfunnet skal tilrettelegges for baade A og B-mennesker. Kanskje det smitter til Norge? Senere skolestart ( forskerne mener helt alvorlig at B-barn boer faa begynne skoledagen rundt lunch-time), flexi-tid for B-foreldre i jobb.... *ser en lysere fremtid* Begynn som nattevakt! Ypperlig for oss B-mennesker. 0 Siter
Sofline Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Er selv et utpreget B-menneske og ble veldig glad da jeg leste i avisen idag (Daily Mail) at det naa er en stor aksjonsgruppe, stoettet av forskere, som krever at samfunnet skal tilrettelegges for baade A og B-mennesker. Kanskje det smitter til Norge? Senere skolestart ( forskerne mener helt alvorlig at B-barn boer faa begynne skoledagen rundt lunch-time), flexi-tid for B-foreldre i jobb.... *ser en lysere fremtid* I Danmark er det også startet en B-menneskeforrening som jobber for dette. 0 Siter
citygirl Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Er selv et utpreget B-menneske og ble veldig glad da jeg leste i avisen idag (Daily Mail) at det naa er en stor aksjonsgruppe, stoettet av forskere, som krever at samfunnet skal tilrettelegges for baade A og B-mennesker. Kanskje det smitter til Norge? Senere skolestart ( forskerne mener helt alvorlig at B-barn boer faa begynne skoledagen rundt lunch-time), flexi-tid for B-foreldre i jobb.... *ser en lysere fremtid* *støtter forslaget* Natteravnen med skeiv døgnrytme... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Kanskje det bare er du og jeg som bruker det ;o) Meget mulig, men det er en god beskrivelse for sånne som meg. :-D 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Det passer for oss som ekstremt nattemennesker og kan sove halve dagen og gjerne resten av dagen også ) Hehe, nemlig! 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Meget mulig, men det er en god beskrivelse for sånne som meg. :-D Og meg ) 0 Siter
Piraye Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Huff, det høres slitsomt ut. Jeg klarer fint å sovne om kvelden hvis jeg står tidlig opp. Vær glad for det ! Var sliten etter søvnunderskudd på fredag, så la meg halv 9 på kvelden og sov til 10 på morgenen, og tenkte av NÅ skulle jeg prøve å "ta vare på" den "trenden". Så har lagt meg mellom 00 og 02 siden da, men -hver- natt blir jeg liggende til mellom 05 og 07 før jeg sovner! Faen altså, nesten så jeg vurderer sovemedisin! Teit når det blir et -problem- å komme seg opp til forelesning 10, 12 og 14! 0 Siter
Sofline Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 Vær glad for det ! Var sliten etter søvnunderskudd på fredag, så la meg halv 9 på kvelden og sov til 10 på morgenen, og tenkte av NÅ skulle jeg prøve å "ta vare på" den "trenden". Så har lagt meg mellom 00 og 02 siden da, men -hver- natt blir jeg liggende til mellom 05 og 07 før jeg sovner! Faen altså, nesten så jeg vurderer sovemedisin! Teit når det blir et -problem- å komme seg opp til forelesning 10, 12 og 14! Når jeg sier jeg er trøtt om kvelden, betyr det ikke at jeg får sove. Sliter med søvnproblemer for tiden. :-( Jeg sitter oppe enda. :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Så heller du vel mest mot A, vil jeg påstå. B-mennesker elsker å være oppe sent. Jeg skal også ha den døgnrytmen du nevner for ikke å bli alt for uggen. Hm... Men tingen er at jeg trives godt mens jeg er våken og generelt ikke vil legge meg, og jeg _er_ gruelig trøtt om morgenen. Jeg bare vet hva som er sunt for meg og det er en noenlunde "normal" døgnrytme, selv om jeg har veldig lite energi på morgenen og våkner mer mot kvelden 0 Siter
Piraye Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Når jeg sier jeg er trøtt om kvelden, betyr det ikke at jeg får sove. Sliter med søvnproblemer for tiden. :-( Jeg sitter oppe enda. :-) Ahh. Nåvel, flere som har det sånn hvertfall. 0 Siter
Gjest ikke signatur i dag Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har det på samme måten, om morgenen er jeg B-menneske og om kvelden er jeg A-menneske. Hilsen 0 Siter
Sofline Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 Jeg har det på samme måten, om morgenen er jeg B-menneske og om kvelden er jeg A-menneske. Hilsen :-) 0 Siter
Gjest liker ikke b-menneskets natur Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Sønnen min vinglet lenge mellom A og B, men nå har jeg fått han på riktig side *Krysser fingrene for at du også får B-menneskesmåttiser* vil du ungen din så vondt når du vet at samfunnet ikke er lagt opp etter folk som vil sove bort dagen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.