Gå til innhold

Hva kjøpe som takk?

Anbefalte innlegg

Gjest Kjæresten hans
Skrevet

Jeg er kronisk syk og har vært veldig dårlig i det siste. Har vært tårer, sinne og oppgitthet over hele linja.

Mist oppi alt dette har samboeren min vært en ufattelig støtte. Han har stilt opp på hva det måtte, når det måtte være, med løfter om at han holder ut og ikke blir borte.

Jeg sier ofte hvor glad jeg er i ham og hvor takknemlig jeg er, og kanskje er det nok. Men nå ønsker jeg å kjøpe noe til ham som takk for at han er den han er. Men hva? Han er 30, liker å reise og elsker fotball (har tenkt å kjøpe en reise til England + fotballbilletter, men vet ikke om økonomien strekker til akkurat nå), ganske opptatt av å kle seg passelig pent, men har ellers alt han trenger. Så tips mottas med takk.

Gjest mitt forslag
Skrevet

Kjøp inn noe god mat og lag middag en kveld.

Om dere ikke har sportskanal så kanskje du kan få det slik at han kan se fotball?

Fotballtrøye.

DVD (fotball eller en sesong av en serie han vil like)

Skrevet

Ville tatt med han på tur jeg. :) I hvert fall heller spandert en hyggelig opplevelse på dere to sammen, i stedet for en ting. Dere trenger sikkert å kose dere litt nå når det har vært itt tungt i det siste. Hva med en hotellweekend eller båttur? Bør ikke være så fancy, bare dere kan kose dere sammen. Med god middag og drikke, og kanskje litt kveldskos? :) Kjøp med deg noe sexy undertøy, eller evt. fotballtrøye og finn på noe gøy.

Skrevet

Jeg tror jeg ville strukket økonomien langt for å få til en fotballtur.

Eller hva med billetter til konsert eller lignende i nærheten, og en fin middag på restaurant hvis han liker sånt (og kjøp deg noe sexy undertøy til bruk senere på kvelden)? Årskort til favorittlaget? Hvis økonomien er veldig liten får du lage en fin flereretters middag til ham (og ta oppvasken etterpå).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...