Gå til innhold

Kjipt når man slanker seg og...

Anbefalte innlegg

Gjest slankiss
Skrevet

har gått en laaang morgentur og kommer hjem til en mor som gir blaffen i helsa og steker vafler til frokost..

Grrr..

Gjest også på slank
Skrevet

Vafler til frokost?

Men nå er det ingen krise om du spiser litt vafler da, og du kan spise noe ordentlig først.

Gjest slankiss
Skrevet

Slemme mor ;-)

Ja faktisk!

Er vokst opp uten noe som helst form for sunn kost og det har gitt meg problemer med overvekt og spiseforstyrrelser..

At mødre gir blaffen i sin egen helse er en ting, en annen er å ikke bry seg om hva slags vaner man gir barna sine.

Men ja, nå er jeg voksen og gjør som jeg vil. Ho klager over at jeg raser ned i vekt og at jeg slanker meg syk, bare fordi jeg trener og spiser sunt..

Vaflene sprakk jeg på i går, men i dag skal ho IKKE få friste meg! :)

Gjest slankiss
Skrevet

Vafler til frokost?

Men nå er det ingen krise om du spiser litt vafler da, og du kan spise noe ordentlig først.

Vafler til frokost ja, men ikke til meg!

Sprakk på de i går, men i dag ga jeg klar beskjed om at jeg ikke skulle ha.. men har jo lyst på da.. vaffelduften er himmelsk her..

Hun har alltid brydd seg null og nada om sunn mat den dama..

Skrevet

Ja faktisk!

Er vokst opp uten noe som helst form for sunn kost og det har gitt meg problemer med overvekt og spiseforstyrrelser..

At mødre gir blaffen i sin egen helse er en ting, en annen er å ikke bry seg om hva slags vaner man gir barna sine.

Men ja, nå er jeg voksen og gjør som jeg vil. Ho klager over at jeg raser ned i vekt og at jeg slanker meg syk, bare fordi jeg trener og spiser sunt..

OK, det du skriver nå nyanserer jo det hele. Lykke til med slankingen :-)

Gjest slankiss
Skrevet

OK, det du skriver nå nyanserer jo det hele. Lykke til med slankingen :-)

Takk! :)

Sitter i vaffeldunsten og spiser salaten min og skal drikke min gode kopp med grønn te og kose meg før jeg begynner å skrive oppgave :)

Skrevet

Takk! :)

Sitter i vaffeldunsten og spiser salaten min og skal drikke min gode kopp med grønn te og kose meg før jeg begynner å skrive oppgave :)

Husk å hive noe proteiner oppi den salaten da, du blir ikke sunn av kaninføde :-)

Gjest slankliss
Skrevet

Husk å hive noe proteiner oppi den salaten da, du blir ikke sunn av kaninføde :-)

Salaten min kan egentlig mette en stor landsby; har både bønner, tunfisk, annanas, tomat og salat. I tillegg til en raus slump med max 3 % fett dressing! :)

Skrevet

Salaten min kan egentlig mette en stor landsby; har både bønner, tunfisk, annanas, tomat og salat. I tillegg til en raus slump med max 3 % fett dressing! :)

Bytt nick til flinkiss, du :-)

Skrevet

DET er ikke pent gjort. Prøv å si at du trenger støtte.

Skrevet

Ja faktisk!

Lager hun vafler hver dag?

Gjest slankiss
Skrevet

Lager hun vafler hver dag?

Neida, men hun laget i går og da lager hun selvsagt STOR røre. Verste er at hun blir snurt når jeg velger ordentlig mat i stedet.. :)

Prøver å ikke la meg afisere av hennes matvaner, men det er en annen tråd her inne om en jente som blir satt i fosterhjem, er 12 år og veier 100 kg. For å si det sånn; moren min har sviktet stort hva angår å gi meg gode og sunne matvaner. Jeg har lidd mye og sliter fremdeles med det den dag i dag, så det kvalifiserer som omsorgssvikt å ikke lære barna sunne vaner..

Nå snakket jeg meg bort!

Vafler ja, det skal man kose seg med, men ikke istedet for mat!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...