Gå til innhold

Hvilken båt?

Anbefalte innlegg

Gjest Reisende Mack
Skrevet

Tenkte å invitere kjæresten med på tur med danskebåten. Men hvilken er finest? Vet at Color Fantasy er fin, men det blir vel litt i dyreste laget.

Så noen andre båter fra Color Line, Stena Line eller DFDS? Hvilke lugarer er de fineste? Synes det er vanskelig å finne frem på sidene de har.

Caloni Makaroni
Skrevet

2. stjerners er små, 3. stjerners er litt større, 4. stjerner er enda litt større og finere...og...og...you get the picture ;)

Men altså,- jeg har reist en del med ulike båter, og lugarene er omtrent de samme. En 2-stjerners er en 2-stjerners. Mulig det er større forskjeller mellom båtene på 5-stjernerslugarer. Reiste med Color Line i 5-stjernerslugar for fire personer en gang. Den var veldig fint, med badekar og dobbeltsenger og greier.

Bestill en "utvendig", altså med vindu, så er mye gjort. Også er det jo ikke lugaren det er mest stas å oppholde seg i på en slik tur, da :)

Skrevet

2. stjerners er små, 3. stjerners er litt større, 4. stjerner er enda litt større og finere...og...og...you get the picture ;)

Men altså,- jeg har reist en del med ulike båter, og lugarene er omtrent de samme. En 2-stjerners er en 2-stjerners. Mulig det er større forskjeller mellom båtene på 5-stjernerslugarer. Reiste med Color Line i 5-stjernerslugar for fire personer en gang. Den var veldig fint, med badekar og dobbeltsenger og greier.

Bestill en "utvendig", altså med vindu, så er mye gjort. Også er det jo ikke lugaren det er mest stas å oppholde seg i på en slik tur, da :)

"Også er det jo ikke lugaren det er mest stas å oppholde seg i på en slik tur, da :)"

Å? Hvis lugaren har både badekar og dobbeltseng - hva trenger man mer da?! ;o)

Caloni Makaroni
Skrevet

"Også er det jo ikke lugaren det er mest stas å oppholde seg i på en slik tur, da :)"

Hihi, du sier noe ;) De hadde kjempegode frottébadekåper også, husker jeg. Men om man bare skal være på lugaren, kan man like godt leie seg et hotellrom. Der gynger det ikke engang ;)

Skrevet

Hvis du skal ha badekar og dobbeltseng skal du ha den dyreste lugaren, i hvert fall hvis du skal med danskebåten.

Skrevet

Jeg tror heller jeg ville satset på den nye som seiler til Kiel.

Skrevet

DFDS er myyyye bedre enn Color Line, i hvert fall.

Skrevet

DFDS er myyyye bedre enn Color Line, i hvert fall.

Og Color Line er bedre enn Stena Line. Men i bransjen går Stena Line for å ha de skipene som er sikrest i tilfelle ulykker. DFDS hadde problemer med at det kom frem at de ansatte (som skulle bistå passasjerene i nødsituasjoner) drakk seg fulle når de ikke var på vakt.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg vil anbefale DFDS til København, med commodore lugar.

Skrevet

Og Color Line er bedre enn Stena Line. Men i bransjen går Stena Line for å ha de skipene som er sikrest i tilfelle ulykker. DFDS hadde problemer med at det kom frem at de ansatte (som skulle bistå passasjerene i nødsituasjoner) drakk seg fulle når de ikke var på vakt.

Tja, ettersom problemene med de ansatte kom frem slik, regner jeg med at det ikke er noe problem lenger.

Stena Line har jeg ikke prøvd siden forrige århundre, så det kan jeg ikke uttale meg om.

Skrevet

Tja, ettersom problemene med de ansatte kom frem slik, regner jeg med at det ikke er noe problem lenger.

Stena Line har jeg ikke prøvd siden forrige århundre, så det kan jeg ikke uttale meg om.

De har sikkert prøvd å gjøre noe med det, men jeg tviler på at de har kommet all fylla til livs. Til det har danskene en litt for sterkt drikkekultur. Men sannsynligheten er jo ganske stor for at det også skjer på andre ferger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...