Gjest mij Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Det blir lange innedager en stund nå, men PCen kan jeg godt sitte og klikke på, så jeg tenkte å kjøpe meg et PC-spill? :-) Var veldig hekta på the Sims en periode, men er ikke god på strategispill som Black&White. Likte godt Super Mario Bros på gamle Nintendo og den type plattformspill. Forslag? :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg elsker Sims 2, jeg da Jeg spiller også World of Warcraft, selv om den typen spill i utgangspunktet ikke appelerer til meg. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg elsker Sims 2, jeg da Jeg spiller også World of Warcraft, selv om den typen spill i utgangspunktet ikke appelerer til meg. Hva går sims 2 ut på? Det er kjekt noen tok opp dette spm. ang. pc-spill! Jeg vil også ha et pc-spill nå! Så jeg lurer på hva sims er for noe! Er det vansklig eller middels? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Hva går sims 2 ut på? Det er kjekt noen tok opp dette spm. ang. pc-spill! Jeg vil også ha et pc-spill nå! Så jeg lurer på hva sims er for noe! Er det vansklig eller middels? Sims 2 er en slags livssimulator. Veldig gøy! http://www.thesims2.com 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Sims 2 er en slags livssimulator. Veldig gøy! http://www.thesims2.com Takk for svaret! Da skal jeg ut å sjekke spillet i butikkene! Håper de nogelunde er billige da! Virker jo litt morsomt det spillet. Sjekker på specewold tror jeg! Er vel bra pris der! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Takk for svaret! Da skal jeg ut å sjekke spillet i butikkene! Håper de nogelunde er billige da! Virker jo litt morsomt det spillet. Sjekker på specewold tror jeg! Er vel bra pris der! Du tar utgangspunkt i Sim'er som du kan lage selv, bestemme hvilke egenskaper de skal ha, og så må du styre livene deres så de blir lykkelige - få dem til å lage mat, gå på do, få venner, utdanne seg, gjøre lekser, trene, date, gifte seg, få barn, osv. Du kan også bygge husene deres, og innreder slik du ønsker med møbler, tapeter, maling.. En utrolig mengde ting å gjøre! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg elsker Sims 2, jeg da Jeg spiller også World of Warcraft, selv om den typen spill i utgangspunktet ikke appelerer til meg. Har både Sims og Sims 2, men er så lei. Har liksom prøvd alle muligheter, føler jeg :-) Warkraft forbinder jeg med nerdegutter som tilbringer påska i Vikingskipet på Hamar.. ? :-) 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Du tar utgangspunkt i Sim'er som du kan lage selv, bestemme hvilke egenskaper de skal ha, og så må du styre livene deres så de blir lykkelige - få dem til å lage mat, gå på do, få venner, utdanne seg, gjøre lekser, trene, date, gifte seg, få barn, osv. Du kan også bygge husene deres, og innreder slik du ønsker med møbler, tapeter, maling.. En utrolig mengde ting å gjøre! Høres morsomt ut da! Skal stikke ut på handle tur nå, bruke opp siste gavekort og sjekke spillet. Trenger absolutt et spill igjen nå selv, har kun 4 spill fra før og som jeg er så lei. Så du anbefaller sims 2 for meg som ikke har peiling, høres gøy ut da! Du kan gjøre alt det du nevnte nå i sims 2? Det bygger ikke på fra spill 1? Har ikke spilt det heller jeg! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Høres morsomt ut da! Skal stikke ut på handle tur nå, bruke opp siste gavekort og sjekke spillet. Trenger absolutt et spill igjen nå selv, har kun 4 spill fra før og som jeg er så lei. Så du anbefaller sims 2 for meg som ikke har peiling, høres gøy ut da! Du kan gjøre alt det du nevnte nå i sims 2? Det bygger ikke på fra spill 1? Har ikke spilt det heller jeg! Sims 1 og 2 er relativt like, men det er litt flere "effekter" i Sims 2. Og de lager nok ikke flere påbygningspakker til Sims 1 nå som 2'ern er ute, så jeg ville gått for den. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Har både Sims og Sims 2, men er så lei. Har liksom prøvd alle muligheter, føler jeg :-) Warkraft forbinder jeg med nerdegutter som tilbringer påska i Vikingskipet på Hamar.. ? :-) Haha Jepp, de finnes de også. Eller helt normale folk, som meg 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Haha Jepp, de finnes de også. Eller helt normale folk, som meg Er det ikke i det spillet at man kan kjøpe spillfigurer for flere tusen kroner? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Er det ikke i det spillet at man kan kjøpe spillfigurer for flere tusen kroner? Haha Ja, det kan du nok 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Sims 1 og 2 er relativt like, men det er litt flere "effekter" i Sims 2. Og de lager nok ikke flere påbygningspakker til Sims 1 nå som 2'ern er ute, så jeg ville gått for den. Nå har jeg vært å kjøpt sims 2 spillet. Setter vel igang i kveld eller noe! Blir vel avhengig nå! 0 Siter
Mañana Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Er det ikke i det spillet at man kan kjøpe spillfigurer for flere tusen kroner? Tror du blander litt med Second Life... 0 Siter
Mañana Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Hva med Rollercoaster Tycoon /(bygge fornøyelsesparker)eller Railroad Tycoon (bygge jernbaner) Eller Age of Empires eller Settlers? Litt vanskelig å bare anbefale noe, vet jo ikke hvor datakyndig du er og slikt:) 0 Siter
Mistera Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Haha Jepp, de finnes de også. Eller helt normale folk, som meg og meg:) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Nå har jeg vært å kjøpt sims 2 spillet. Setter vel igang i kveld eller noe! Blir vel avhengig nå! Ja, vi ser nok ikke deg her på en stund ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.