Gjest Må kanskje ut i sykemelding Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg jobber 60% stilling med 3- månederskontrakter. I tillegg har jeg siden juni jobbet 40 % som vikar på samme arbeidssted. Dette har jeg ikke skriftlig avtale på, men muntlig med min avdelingsleder. Dette gjelder for ca 1 mnd av gangen fordi ei på min avd. blir sykemeldt for så lang tid av gangen. Jeg sliter nå med en del plager og lurer på om jeg må gå til det skrittet å sykemelde meg helt eller delvis. Det jeg da lurer på er hvilke rettigheter jeg har i forhold til sykepenger. Kontrakten min på 60%stillingen går ut mars, avtalen om ekstravaktene gjelder ut denne måneden. 0 Siter
kamazi Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg er ikke sikker altså - men jeg tror du bare har rett for sykepenger for den faste stillingen frem til kontrakten utløper, og for ekstrajobbingen som allerede er avtalt, altså ut måneden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.