Gå til innhold

Mobilregning - hvor klager jeg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg skulle laste ned et spill sist måned (via wap), var nedlastingslinken død. Dessverre fikk man ikke opp nedlastingslinken før etter at betalingen var utført....

Litt frustrert forsøkte jeg å klikke på linken flere ganger, men neeeeida.....

49 kroner er ikke nok til at jeg gidder krangle på regninga tenkte jeg. Men da jeg fikk regninga nå, hadde de prissatt denne mislykkede nedlastinga / klikkinga mi til 268 kroner - og DET er i drøyeste laget, altså!

Er det Telenor som er ansvarlig for feil i forbindelse med WAP-tjenester fra Entry? Eller er det et annet sted jeg skal klage?

*frustrert*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...