Gå til innhold

hvordan slette loggen skikkelig på MAC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man ikke vil at andre skal se hvor jeg har vært på nettet...er det kun "slett logg"? Maskinen husker jo en del likevel? Dvs i google-feltet kommer det opp ting på j feks som jeg har søkt på før om jeg skriver en j selv om jeg har slettet logg.

Adresselinja øverst hvor man skriver inn www adr er vel safe for der kommer ikke noe opp selv om man taster inn en bokstav, men spm er altså hvordan få slettet alt? er det andre mapper også info ligger i?

håper noen kan svare meg...

Skrevet

På min pc - ikke mac - går jeg inn på verktøy - alt. for internett - innhold - autofullfør - og der kan jeg slette det som ligger inne, og stoppe det for videre bruk.

Gjest MejJenn
Skrevet

På min pc - ikke mac - går jeg inn på verktøy - alt. for internett - innhold - autofullfør - og der kan jeg slette det som ligger inne, og stoppe det for videre bruk.

Dette prøvde jeg, sletta som du beskriver, men poden var sannelig smart nok til å fiske det fram allikevel.

De klarer det utroligste! :)

Skrevet

Dette prøvde jeg, sletta som du beskriver, men poden var sannelig smart nok til å fiske det fram allikevel.

De klarer det utroligste! :)

Sikker på at du har stoppet "autofullfør" da ? Den må hukes av hvis jeg husker rett.

mannen gjør det på våre pc'r, og ingenting kommer tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...