Gjest Princess Peach Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg skjønte en god del, men det var noe på midten som var utydelig. Men hun snakket da i hele setninger? Mulig jeg ikke hørte så godt etter, men jeg klarte iallfall ikke å skjønne hva hun snakket om. *dum* 0 Siter
Line Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 "Være for meg selv" "Jeg har papirene i orden" "Jeg har ikke hatt et minutt for meg selv siden krigen"... Jeg skjønner litt av det hun sier om jeg legger til godviljen 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 "Være for meg selv" "Jeg har papirene i orden" "Jeg har ikke hatt et minutt for meg selv siden krigen"... Jeg skjønner litt av det hun sier om jeg legger til godviljen Sier du at jeg bare er vrang? 0 Siter
Line Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Sier du at jeg bare er vrang? Hehehe... nei! Jeg bare stadfestet at jeg klarte å skjønne litt av det hun prøvde å si, men jeg klarte ikke helt å få noen sammenheng i det Synes den såkalte norsken i X-files, der de satt på et skip og snakket, var helt håpløs også jeg da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.