Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nikkilill

har også hatt det sånn, men etter en stund ble jeg drittlei det, så nå får han ikke sex hvis jeg ikke er kåt og har lyst selv. for etter en stund begynnte jeg å tenke det at han måtte virkelig drite i mine følelser siden han bare pumpet på selv om jeg ikke ville, tenkte jo ikke det der og da at han ikke visste siden jeg ikke fortalte han det. dum som jeg var.

Med meg og min kone hender det at vi blir enige om å ligge oss til å sove med "uforrettet sak" etter å først ha begynnt å ha sex. Er det det du mener? For noen ganger er det iallefall ikke "liv laga" for sexlysten hennes, og visa versa. Og da er det jo ikke vits å fortsette.

Med meg og min kone hender det at vi blir enige om å ligge oss til å sove med "uforrettet sak" etter å først ha begynnt å ha sex. Er det det du mener? For noen ganger er det iallefall ikke "liv laga" for sexlysten hennes, og visa versa. Og da er det jo ikke vits å fortsette.

jepp samme her.. selvom han er "inni meg" så klarer jeg ikke nyte det alltid.. har ikke lyst uansett=)Det du mente også sant?(kjekt å høre om andre som er sånn)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...