Gå til innhold

Sexy undertøy - Spm. til gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser flere steder at det er vanlig (?!) å kjøpe undertøy til seg selv når man vil gjøre noe koselig for kjæresten.

Jeg har hatt mange kjærester, men aldri har jeg merket at noen av dem har vært spesielt opptatt av undertøyet mitt. Har jeg på meg noe jeg selv syns er pent, ser de ikke på det en gang, de tar det bare av. Hadde jeg spurt etterpå tror jeg ikke de hadde visst hva jeg hadde på!

Samtidig har alle sammen ment at alt jeg har på meg er fint... Og det er vel sånn man føler det, når man er glad i den som er inni klærne.

Så gutter, er det viktig at dama har nytt sexy undertøy?

Skrevet

Jeg tror menn generellt er mer opptatte av å få undertøyet ut av veien! ;o)

Min er i alle fall svært lite opptatt av mitt undertøy, så jeg bruker mine hvite sloggier med god samvittighet.

Skrevet

Jeg har ganske motsatt erfaring av deg. De fleste gutter jeg har holdt på med/vært sammen med, har likt veldig godt at jeg har kledd meg i sexy undertøy. Jeg liker å kle meg sexy, så for meg er det helt greit :)

Skrevet

Mannen her i huset synes undertøy er hylende likegyldig.

Kommentar fra han på sidelinjen her: "Jeg kan ikke huske et eneste stykke undertøy som har vært interessant utover det å få det av når man har kommet så langt."

:o)

Gjest Pontiac
Skrevet

Gubben her i huset elsker naken hud men synes pent/sexy/lekkert undertøy er flott.

Han elsker å nyte synet, også med lekkert undertøy på.

Faktisk så tror jeg at undertøyet forsvinner bitte litt fortere hvis det er kjedelig.

Men kvinnset her er såpass glad i undertøy selv at det mest kjedelige som finnes av det som er hennes er enkle hvite eller svarte string.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg liker undertøy. Men jeg driter i om det er nytt. Jeg ser hva som er sexy, men så lenge det sitter godt på jenta og hun kler det, er det sexy, men når det er sagt er det vel egentlig ikke undertøyet som gjør jenta sexy, men hennes kropp som kler det aktuelle plagget.

Skrevet

Min kjære liker sexy undertøy. Men ikke-sexy er også greit: "Så tar jeg det bare fortere av."

Gjest Gjest her i dag
Skrevet

Jeg tror menn generellt er mer opptatte av å få undertøyet ut av veien! ;o)

Min er i alle fall svært lite opptatt av mitt undertøy, så jeg bruker mine hvite sloggier med god samvittighet.

Nå mener du vel ikke gammeldagse Sloggier? Ingen som bruker det lenger? De nye variantene er litt mer snaksy da :-)

Viktig å føle seg sexy og, og da spiller undertøyet inn for min del i alle fall.

Skrevet

Nå mener du vel ikke gammeldagse Sloggier? Ingen som bruker det lenger? De nye variantene er litt mer snaksy da :-)

Viktig å føle seg sexy og, og da spiller undertøyet inn for min del i alle fall.

De er nye ja, men det er helt ordinære, hvite bomullstruser. Han ser jo undertøyet mitt kun når jeg har mensen uansett - ellers ligger jeg jo naken. :o)

Jeg har forøvrig spurt ham om det og han kunne ikke brydd seg mindre.

Skrevet

Mannen min liker at jeg har på fint undertøy.

Gjest Tanketomme Tom
Skrevet

For meg er det ikke viktig, what so ever. Undertøy er .... undertøy. Tenner heller ikke på "stay-ups" og den type ting. Finnes andre ting som er mye mer sexy og spennende. Men dette er nok veldig individuelt... Som det meste annet!!

Skrevet

Jeg liker å se jenter i undertøy, men det trenger ikke nødvendigvis å være supersexy med blonder f.eks.

Men jeg synes at det er lekkert, bare så det er sagt.

Men ei vanlig truse kan gjøre like mye susen det. Men ikke sånne store bestemorstruser da, det er avtennende så det holder.

Med andre ord, må undertøyet stå til kroppen og må være rent og pent.

Jeg river ikke undertøyet av med en gang, det kan jeg bruke lang tid på, fordi jeg nyter synes av ei jente i undertøyet.

Du verden så spennende det er å se på og få lov til å gi masse oppmerksomhet før jeg tar det av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...