Gå til innhold

Noen som blir med ut og går en lang tur i kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest slankiss
Skrevet

Trenger et spark bak.. Skal vi gå en lang tur?

Og komme inn og rapportere oss her etterpå? :)

Skrevet

Jeg burde egentlig det... Men jeg vet ikke om jeg orker. Skal tenke på det ;-) Hadde du kommet og ringt på her skulle nok jeg og bikkja klart å bli med! Men det er så mørkt og kjedelig og litt ekkelt å gå aleine rundt her...

Skrevet

hehe, morsomt, har prøvd å få meg sjølv ut av sofaen ganske lenge no.. ser på innlegget ditt som eit teikn og set kursen mot døra :-)

Gjest slankiss
Skrevet

hehe, morsomt, har prøvd å få meg sjølv ut av sofaen ganske lenge no.. ser på innlegget ditt som eit teikn og set kursen mot døra :-)

Jeg også!

Alle som vil, få på dere skoa og ut og marsjere. Kom inn og skryt her etterpå! :)

Skrevet

Går som regel tur i halv åtte tiden på kvelden, MÅ det i dag. Måtte avlyse i går pga føret, det var så glatt at man bare skled avgårde selv på flatmark. Men i dag er det bedre, så om ikke lenge skal jeg og hunden gå tur :)

Skrevet

Går som regel tur i halv åtte tiden på kvelden, MÅ det i dag. Måtte avlyse i går pga føret, det var så glatt at man bare skled avgårde selv på flatmark. Men i dag er det bedre, så om ikke lenge skal jeg og hunden gå tur :)

Har tilbakelagt en halv mil, så jeg slenger inn rapporten, selv om jeg ikke meldte meg på i forkant. Friskt og deilig var det!

Skrevet

Du er kanskje allerde ute nå, men jeg har tenkt meg ut en tur jeg også, men jeg har ikke tenkt å gå før i 22-tiden i dag.

Gjest mørkredde meg
Skrevet

Jeg burde egentlig det... Men jeg vet ikke om jeg orker. Skal tenke på det ;-) Hadde du kommet og ringt på her skulle nok jeg og bikkja klart å bli med! Men det er så mørkt og kjedelig og litt ekkelt å gå aleine rundt her...

Samme tenker jeg også. Hunden får jo tur, men jeg går ikke hvor-som-helst etter mørkets frembrudd. Hunden er heller ikke verdens beste vaktbikkje, den logrer til alt og alle :-)

Skrevet

Då var eg inne i varmen igjen :-) Tok den faste runden som tek cirka femti minuttar i rask gange.. så no kryp eg opp i sofaen igjen og gler meg til Grey's anatomy i kveld!

Skrevet

Ahhhh! Tok med meg Verdt å vite på mp3-spilleren, bikkja i sele, refleksvest på brystet, og gikk en deilig halvtimes tur under stjerneklar nattehimmel! Fikk hilst på Orion også. Ingen skumle menner, bare en hyggelig fyr med en bråkete schæfer. Nå kan jeg sette meg i sofaen med _litt_ bedre samvittighet i kveld :-)

Takk for turen, dette må vi gjøre oftere ;o)

Gjest slankiss
Skrevet

Du er kanskje allerde ute nå, men jeg har tenkt meg ut en tur jeg også, men jeg har ikke tenkt å gå før i 22-tiden i dag.

Så bra!

Har akkurat kommet inn etter en nesten 2 timer lang tur. Kjempedeilig vær og avslutta det hele med å unne meg selv en halv liter sprite zero som jeg skal kose meg med i sofakroken resten av kvelden.

God tur Wita, det er SÅ deilig med frisk luft før man legger seg!

Gjest slankiss
Skrevet

Då var eg inne i varmen igjen :-) Tok den faste runden som tek cirka femti minuttar i rask gange.. så no kryp eg opp i sofaen igjen og gler meg til Grey's anatomy i kveld!

Inne jeg også! Ble den faste ruta mi også! På nesten 2 timer, hehe :)

Nå kan vi kose oss med go`samvittighet. Droppa innom butikken på vei hjem og sneik med meg en halv liter sprite zero. Kos på en tirsdagskveld det vel! :)

Gjest slankiss
Skrevet

Ahhhh! Tok med meg Verdt å vite på mp3-spilleren, bikkja i sele, refleksvest på brystet, og gikk en deilig halvtimes tur under stjerneklar nattehimmel! Fikk hilst på Orion også. Ingen skumle menner, bare en hyggelig fyr med en bråkete schæfer. Nå kan jeg sette meg i sofaen med _litt_ bedre samvittighet i kveld :-)

Takk for turen, dette må vi gjøre oftere ;o)

Hehe, ligemåde!

Var kjempenydelig vær, mon tro om vi gikk forbi hverandre? ;)

(Jeg bor i Vestfold..)

Kos deg med kjempegod samvittighet resten av kvelden, det skal jeg!

Skrevet

Så bra!

Har akkurat kommet inn etter en nesten 2 timer lang tur. Kjempedeilig vær og avslutta det hele med å unne meg selv en halv liter sprite zero som jeg skal kose meg med i sofakroken resten av kvelden.

God tur Wita, det er SÅ deilig med frisk luft før man legger seg!

Enig. Jeg går med skrittelleren enda og det gir meg litt motivasjon. Skal prøve å lure med meg mannen min også.

Gidder han ikke, får jeg gå alene:)

Skrevet

Jeg har vært ute. Ble ingen lang tur, men en halvtime. Slik jeg alltid pleier de dagene jeg ikke trener. (Vet ikke om det er lov å bruke ordet "pleier" når man bare har gjort det et par mnd......)

Gjest slankiss
Skrevet

Jeg har vært ute. Ble ingen lang tur, men en halvtime. Slik jeg alltid pleier de dagene jeg ikke trener. (Vet ikke om det er lov å bruke ordet "pleier" når man bare har gjort det et par mnd......)

Det syns jeg du absolutt kan!

Nå har du jo begynt igjen, sant? :)

En god vane det med å gå kveldstur, skjønner ikke at det skal være så tiltak av og til, det er jo så godt uansett vær egentlig.

I morgen er det treningsstudio og sykling på meg. Har nemlig skaffa meg et par skikkelige blemmer på tærne! *arg*

Gjest slankiss
Skrevet

Enig. Jeg går med skrittelleren enda og det gir meg litt motivasjon. Skal prøve å lure med meg mannen min også.

Gidder han ikke, får jeg gå alene:)

Logger ikke av før kvelden før du har vært her og "rapportert", hihi.

Skrevet

Logger ikke av før kvelden før du har vært her og "rapportert", hihi.

Den er grei den. Har vært flink siden jul jeg altså:)

Skulle egntlig på helsestudio i kveld jeg, men jeg hadde så mye husarbeid som måtte taes.

Når går jeg og kler på meg:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dette var en god ide! Er dessverre for seint for meg å gå i kveld, men på formiddagen i morgen skal jeg sannelig prøve å få gått en lang tur. :)

Skrevet

Inne jeg også! Ble den faste ruta mi også! På nesten 2 timer, hehe :)

Nå kan vi kose oss med go`samvittighet. Droppa innom butikken på vei hjem og sneik med meg en halv liter sprite zero. Kos på en tirsdagskveld det vel! :)

oi- så flink du er!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...