Gjest Wita Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Logger ikke av før kvelden før du har vært her og "rapportert", hihi. Nå er jeg hjemme. Måtte gå alene da. Mannen min jobber forran pcèn og når han svarer "vent litt", vet jeg at han egentlig ikke har lyst:) 0 Siter
Gjest slankiss Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Nå er jeg hjemme. Måtte gå alene da. Mannen min jobber forran pcèn og når han svarer "vent litt", vet jeg at han egentlig ikke har lyst:) Godt gjort Wita! Skal du trene i dag også? 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Godt gjort Wita! Skal du trene i dag også? Ja, i dag er planen å sykle på helsestudioet og trene vekter. Ellers trener jeg med manualene mine hver dag også. Synes det begynner å hjelpe. Tror ikke det blir så mange skritt på meg i dag gitt. Vi somla så lenge om morgenen at jeg måtte ta bilen og kjøre til jobben. 0 Siter
Speak Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Det syns jeg du absolutt kan! Nå har du jo begynt igjen, sant? En god vane det med å gå kveldstur, skjønner ikke at det skal være så tiltak av og til, det er jo så godt uansett vær egentlig. I morgen er det treningsstudio og sykling på meg. Har nemlig skaffa meg et par skikkelige blemmer på tærne! *arg* Har ikke begynt igjen. Jeg har aldri gjort det før, men har begynt å gjøre det nå. Godt. Egentlig mest for å kunne tenke litt i ro og fred. Blir treningsstudio på meg også i kveld. Må løfte litt vekter også:-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Godt gjort Wita! Skal du trene i dag også? Hei du! Sitter her nydusjet etter dagens treningsøkt.Deilig følelse;) Kvarters løping på tredemølle, halvtimes sykling. Syklet så svetten silte og vektrening etter SDD-oppskrift;) Men mange skrittene har jeg ikke i dag nei. Den ligger igjen inne på badet, men mener at det var 6000 og noe. Det blir ingen skritt av å sykle. Du da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.