Gå til innhold

Noen som blir med ut og går en lang tur i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Logger ikke av før kvelden før du har vært her og "rapportert", hihi.

Nå er jeg hjemme.

Måtte gå alene da. Mannen min jobber forran pcèn og når han svarer "vent litt", vet jeg at han egentlig ikke har lyst:)

Gjest slankiss
Skrevet

Nå er jeg hjemme.

Måtte gå alene da. Mannen min jobber forran pcèn og når han svarer "vent litt", vet jeg at han egentlig ikke har lyst:)

Godt gjort Wita!

Skal du trene i dag også?

Skrevet

Godt gjort Wita!

Ja, i dag er planen å sykle på helsestudioet og trene vekter.

Ellers trener jeg med manualene mine hver dag også. Synes det begynner å hjelpe.

Tror ikke det blir så mange skritt på meg i dag gitt. Vi somla så lenge om morgenen at jeg måtte ta bilen og kjøre til jobben.

Skrevet

Det syns jeg du absolutt kan!

Nå har du jo begynt igjen, sant? :)

En god vane det med å gå kveldstur, skjønner ikke at det skal være så tiltak av og til, det er jo så godt uansett vær egentlig.

I morgen er det treningsstudio og sykling på meg. Har nemlig skaffa meg et par skikkelige blemmer på tærne! *arg*

Har ikke begynt igjen. Jeg har aldri gjort det før, men har begynt å gjøre det nå. Godt. Egentlig mest for å kunne tenke litt i ro og fred.

Blir treningsstudio på meg også i kveld. Må løfte litt vekter også:-)

Skrevet

Godt gjort Wita!

Hei du!

Sitter her nydusjet etter dagens treningsøkt.Deilig følelse;) Kvarters løping på tredemølle, halvtimes sykling. Syklet så svetten silte og vektrening etter SDD-oppskrift;)

Men mange skrittene har jeg ikke i dag nei. Den ligger igjen inne på badet, men mener at det var 6000 og noe. Det blir ingen skritt av å sykle. Du da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...