Gjest ELLEN - skal det assosieres med tamponger nå? Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 For noen duster som kaller _tampongserien_ sin for ELLEN!???! Mulig jeg er litt hårsår, men det ække så innmari hyggelig å se navnet sitt i store bokstaver på tampongpakker da! Og det er ikke så få som heter det heller. Teitinger. 0 Siter
Gjest bare en doler :-) Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har sett navnet mitt på slike billige plastdukker som skal ligne Barbie på Nille. Slike som ser litt russiske ut, har gult hår og luft inni. Og på noen såpestykker fra Europris.. Ikke så mye bedre? Hva med å hete Ivar. Oppkalt etter en bokhylle på Ikea?! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Hadde vært hakket teitere hvis tampongene hadde hett "Petter" 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Hadde vært hakket teitere hvis tampongene hadde hett "Petter" *LOL* 0 Siter
Gjest ELLEN - skal det assosieres med tamponger nå? Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Hadde vært hakket teitere hvis tampongene hadde hett "Petter" *Ssss* ;-b 0 Siter
Gjest kjenner en Katrin Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har sett navnet mitt på slike billige plastdukker som skal ligne Barbie på Nille. Slike som ser litt russiske ut, har gult hår og luft inni. Og på noen såpestykker fra Europris.. Ikke så mye bedre? Hva med å hete Ivar. Oppkalt etter en bokhylle på Ikea?! Verre med Katrin som det står overalt på diverse sanitærutstyr på dasser på mange utesteder og jobber! 0 Siter
Sofline Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Verre med Katrin som det står overalt på diverse sanitærutstyr på dasser på mange utesteder og jobber! Hehe... Da jeg var liten trodde jeg det var fordi vaskedama på skolen het Kathrin. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 ...eller når det blir slike teite linker om ...hva er det styggeste navnet du vet? 0 Siter
meg__123! Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Hehe... Da jeg var liten trodde jeg det var fordi vaskedama på skolen het Kathrin. *ler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.